_ChubbiNøff_
Glad i forumet
Når fødte dere?[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mammasinegull
Alternativene dine går bare til uke 38, Jeg fødte i uke 39+1, da ble jeg satt igang, hadde vel gått lengre skulle jeg begynt av meg selv !
ORIGINAL: _ChubbiNøff_
Alternativene dine går bare til uke 38, Jeg fødte i uke 39+1, da ble jeg satt igang, hadde vel gått lengre skulle jeg begynt av meg selv !
åh. Jeg har hørt at en ikke får gå lenger enn til uke 38 med tvillinger jeg.. Derfor jeg stoppet den der[:)] Var jo kjempe flott at de holdt seg inne så lenge da[:)]
ORIGINAL: stoltmortil4
åh. Jeg har hørt at en ikke får gå lenger enn til uke 38 med tvillinger jeg.. Derfor jeg stoppet den der[:)] Var jo kjempe flott at de holdt seg inne så lenge da[:)]
det var nok før at de ble født tidlig(ikke det at 38 er tidlig asså.kjenner to som måtte bli satt igang etter uke 40+4)
ORIGINAL: stoltmortil4
det var nok før at de ble født tidlig(ikke det at 38 er tidlig asså.kjenner to som måtte bli satt igang etter uke 40+4)
Ei venninne skal ha tvillinger nå, og hun har fått beskjed om at hun ikke får gå lenger enn uke 38, da blir hun satt igang. Men det kan jo være litt forskjellig praksis rundtom[:)]