Snooki Bosatt på Babyverden Januarskatter 2015 17 Des 2014 #21 Lilleblomst_15 skrev: Er du der enda eller er du dratt hjem? Klikk for å utvide … Ligger her ennå. De var ikke så ivri på å sende meg hjem. Har ikke hatt kynnere/nedpress siden i morrest, så dagen her har vært lang/kjedeli.
Lilleblomst_15 skrev: Er du der enda eller er du dratt hjem? Klikk for å utvide … Ligger her ennå. De var ikke så ivri på å sende meg hjem. Har ikke hatt kynnere/nedpress siden i morrest, så dagen her har vært lang/kjedeli.
Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2015 Marsmellows-15 Septembergull'17 20 Des 2014 #23 Snooki skrev: Ligger her ennå. De var ikke så ivri på å sende meg hjem. Har ikke hatt kynnere/nedpress siden i morrest, så dagen her har vært lang/kjedeli. Klikk for å utvide … Håper alt står bra til
Snooki skrev: Ligger her ennå. De var ikke så ivri på å sende meg hjem. Har ikke hatt kynnere/nedpress siden i morrest, så dagen her har vært lang/kjedeli. Klikk for å utvide … Håper alt står bra til
T *TryllTryll* Stolt 3barnsmor <3 20 Des 2014 #24 Usj. Lykke til Håpar alt står bra til med babyen og deg. <3