Går nå med mitt tredje barn og skal ha planlagt ks, 5 januar. 20 dager til.
Men så er cluet.
Begge de to første var også planlagt ks, så jeg veit ikke hvordan rier er.
De ble født:
Nr 1- 7 dager før termin
Nr 2- 12 dager før termin
Og nr 3- er planlagt 7 dager før termin.
I dag er jeg 36+4 og har vært i julegudstjeneste med gutta mine.
Under tjenesten fikk jeg harde kynnere, der bebisen beveget MASSE på seg når magen ble super stram, noe som gjorde ondt!!
Pluss baby ligger å presser ned i "sjura" når kynnerene strammer over magen.
Fikk også strøm lignende i rygg/rompe når det ble stramt, så jeg fikk sånn "skit mæ ut" følese akkurat i det det strammet seg. (Ja sorry detaljer)
Jeg har aldri hatt sånne harde kynnere før, men vil ikke være sånn hysterisk heller
Det ble 1.5 time i kirken med pressing å der baby har vært veldig hardhent, så jeg kaldsvettet meg igjennom "deilig er jorden" når vi måtte stå
Turen hjem ble heller ikke bedre. Så bestemte meg for å bare notere ned "takene".
De er uregelmessig som:
19.39
19.43
19.54
20.02
20.07
20.23
Gikk i dusjen, å koket meg godt å merket ingenting da.
Har små kynnere nå, når jeg satt meg ned.. Men får disse nedpress takene når baby driver å bryter inni magen
Er dette normalt??
Noen som fødte til termin med 1 & 2 og tidlig med nummer 3???
Ble super langt å rotete, men jeg har litt adrenalin etter alt dette.
Men så er cluet.
Begge de to første var også planlagt ks, så jeg veit ikke hvordan rier er.
De ble født:
Nr 1- 7 dager før termin
Nr 2- 12 dager før termin
Og nr 3- er planlagt 7 dager før termin.
I dag er jeg 36+4 og har vært i julegudstjeneste med gutta mine.
Under tjenesten fikk jeg harde kynnere, der bebisen beveget MASSE på seg når magen ble super stram, noe som gjorde ondt!!
Pluss baby ligger å presser ned i "sjura" når kynnerene strammer over magen.
Fikk også strøm lignende i rygg/rompe når det ble stramt, så jeg fikk sånn "skit mæ ut" følese akkurat i det det strammet seg. (Ja sorry detaljer)
Jeg har aldri hatt sånne harde kynnere før, men vil ikke være sånn hysterisk heller
Det ble 1.5 time i kirken med pressing å der baby har vært veldig hardhent, så jeg kaldsvettet meg igjennom "deilig er jorden" når vi måtte stå
Turen hjem ble heller ikke bedre. Så bestemte meg for å bare notere ned "takene".
De er uregelmessig som:
19.39
19.43
19.54
20.02
20.07
20.23
Gikk i dusjen, å koket meg godt å merket ingenting da.
Har små kynnere nå, når jeg satt meg ned.. Men får disse nedpress takene når baby driver å bryter inni magen
Er dette normalt??
Noen som fødte til termin med 1 & 2 og tidlig med nummer 3???
Ble super langt å rotete, men jeg har litt adrenalin etter alt dette.