Agnete
Forumet er livet
Hvordan fikk dere hverdagen til å fungere? Babyen er så avhengig av meg, det er jo normalt. Henger i puppen omtrent hver time, vil ikke være hos andre (hyler om noen andre vil holde), skal sove med puppen i munn, og kan ikke ligge på gulvet i fem minutter engang, gråter i bil helt til jeg løfter babyen opp, hater vogn. Så jeg har veldig lite pause i løpet av dagen, bruker mye bæretøy.
Men de andre barna krever også sitt, de krever mat, kos, aktivisering, leksehjelp, slutte med bleiehjelp osv.
Jeg er mye alene hver eneste dag, ofte i helgene. Så har dere noen lure råd til en frustrert trebarnsmor som kunne trengt fem minutter i løpet av dagen? Hvordan få tid med de andre barna? Hva gjorde dere for å lette hverdagen litt
Men de andre barna krever også sitt, de krever mat, kos, aktivisering, leksehjelp, slutte med bleiehjelp osv.
Jeg er mye alene hver eneste dag, ofte i helgene. Så har dere noen lure råd til en frustrert trebarnsmor som kunne trengt fem minutter i løpet av dagen? Hvordan få tid med de andre barna? Hva gjorde dere for å lette hverdagen litt