Dere med tre barn eller flere

tiriltunge

Glad i forumet
Marsmagi 2025
Augustmagi 2025
Dere som har fått tre av samme kjønn på rad, hva ble nr 4 eller 5 da? Jeg fikk tre gutter på rad før jente, litt gøy og høre hva andre har fått :)

Mine tre første er ikke av samme kjønn, men kan nevne de jeg vet om:
- gutt, gutt, gutt, jente
- gutt, gutt, gutt, gutt, gutt, gutt

Selv har jeg gutt, jente, jente, jente, jente, jente. Ønsker meg flere barn. Alltid spennende med kjønn :love017

4 gutter her (mista førstemann 24 uker på vei dessverre). Blir ikke noe flere forsøk her, men regner med det og hadde blitt gutt. :p

Mine tre første er ikke av samme kjønn, men kan nevne de jeg vet om:
- gutt, gutt, gutt, jente
- gutt, gutt, gutt, gutt, gutt, gutt

Selv har jeg gutt, jente, jente, jente, jente, jente. Ønsker meg flere barn. Alltid spennende med kjønn :love017
Spennende :) mange jenter hos dere , her er gutt gutt gutt jente å nå kommer en jente til , så blir spennende

Nei ser den, bare spennende og høre med dere som har fått flere av samme kjønn, mest sannsynlig er det vel at nr 4 blir d samme som de tre andre om man har d samme fikk jeg beskjed om ! Men veit ikke :)

De jeg kjener
G. G. G. G
J J J G
G G G G
J J J J
G G G G J
Og en helg haug med 3 gutter men de stoppet der

:Heartpink:Heartpink:Heartblue:Heartblue:Heartblue:Heartblue

Kjenner familier med:

G G G G G
G J J G J
J J J G G
G G G J
J G G G

Går alle veier, altså. Har selv en jente og to gutter, men det stopper altså på tre, hehe.

Gutt, jente, gutt og gleder meg til jeg blir gravid igjen.. Alltid Spennede med skjønn :Heartred

Ja er alltid spennende , det synes jeg og :) husker godt spenningen på barn nr 4 om det var en gutt eller om d faktisk gikk an og få jente etter tre gutter ! Å det gjorde det jo! Barn 5 var litt sånn jeg har jo begge deler men hadde regnet med gutt der og men nei blir en jente til :)

Jeg får G,G,G,J,J

Back
Topp