dere med tre barn eller fler

Astrone~Laluna

Forumet er livet

jeg har jo nå 3 barn og det er jo mye å gjøre,og nok penger å bruke på de[;)]
men vi er jo bare 25 år.....så muligheten for en til unge er jo der....[;)][:)]
har hatt sv.f 2 ganger da,og 2 ks.så evt neste graviditet blir det planlagt keisersnitt.

men dere som har flere enn 3 unger,har noen spm[;)]:
-var alle planlagt?
-hadde dere komplikasjoner i noen av svangerskapene?
-har dere hatt noen planlagte ks?(jeg har bare hatt 2 haste ks,så ser på ks som traumatisk)
-stor forskjell fra 3-4 unger?
-hvor stor alders forskjell har dere mellom barna??

og nei,vi planlegger ikke flere barn,men jeg bare er nyskjerrig[;)]

ORIGINAL: EmmaT

ditt galne kvinnemenneske sier bare jeg [;)] hehe *lister meg ut igjen*

hehe[:D]
men jeg er BARE nyskjerrig[:D][:D][;)]
kanskje piiiiiiittelist lyst på en til om noen år..... men ikke no[:-][:-]
jeg har jo baby[;)]
og det blir nok den siste her ,mannen skal kutte strenger sier han[:)]

bare lurer på kordan det er med 4 barn eller fler[:D][:D]

Jeg har fem barn da.. Men har ikke født mer enn tre av de[8D]
De to siste er sambo`s "private", men vi har de her på fulltid, så jeg regner dem også som mine.

Jeg har født alle mine tre vaginalt og hatt greie fødsler, men tøffe svangerskap med hyperemesis og bekkenløsning. Heldigvis ikke sf, så på de punktene kan jeg desverre ikke hjelpe deg.

Vi har ei på 11 år og ei på 10, en på 9 og ei på 7, så de fire første kom veldig tett, og de har veldig stor glede av hverandre. Tror ikke det er så stor forskjell på 3 og 4 siden de er så tette.
Minstemann kom 7 år etter minstesøster og er en skikkelig attpåklatt!

Føler kanskje ikke jeg kan hjelpe deg så mye, men har nå hvertfall dytta litt for deg[;)]

ORIGINAL: astrone

-var alle planlagt? ja
-hadde dere komplikasjoner i noen av svangerskapene? nei
-har dere hatt noen planlagte ks?(jeg har bare hatt 2 haste ks,så ser på ks som traumatisk) ks da han lå med føttene ned da fødslen startet
-stor forskjell fra 3-4 unger? hun har alltid sagt nei når jeg har spurt
-hvor stor alders forskjell har dere mellom barna?? 2 år mellom eldste to, 3 år etter kom en unge til og 2 år etter det igjen kom siste.

svarer for mamma jeg[:)]

ORIGINAL: blomsten min

-var alle planlagt? ja
-hadde dere komplikasjoner i noen av svangerskapene? nei
-har dere hatt noen planlagte ks?(jeg har bare hatt 2 haste ks,så ser på ks som traumatisk) ks da han lå med føttene ned da fødslen startet
-stor forskjell fra 3-4 unger? hun har alltid sagt nei når jeg har spurt
-hvor stor alders forskjell har dere mellom barna?? 2 år mellom eldste to, 3 år etter kom en unge til og 2 år etter det igjen kom siste.

svarer for mamma jeg[:)]

hehe,takk for svar[;)]

ORIGINAL: Entil

Jeg har fem barn da.. Men har ikke født mer enn tre av de[8D]
De to siste er sambo`s "private", men vi har de her på fulltid, så jeg regner dem også som mine.

Jeg har født alle mine tre vaginalt og hatt greie fødsler, men tøffe svangerskap med hyperemesis og bekkenløsning. Heldigvis ikke sf, så på de punktene kan jeg desverre ikke hjelpe deg.

Vi har ei på 11 år og ei på 10, en på 9 og ei på 7, så de fire første kom veldig tett, og de har veldig stor glede av hverandre. Tror ikke det er så stor forskjell på 3 og 4 siden de er så tette.
Minstemann kom 7 år etter minstesøster og er en skikkelig attpåklatt!

Føler kanskje ikke jeg kan hjelpe deg så mye, men har nå hvertfall dytta litt for deg[;)]

ja,det er jo fult hus og stormende jubel hoss dere da[:D]sikkert mye kos!!!

Vet ikke om jeg kan hjelpe med noe, men jeg har 6 barn. Alle var planlagte og komplikasjonsfrie svangerskap. Overgang fra 3-4? Vi fikk gutt som nr 4 [:D] Så han var større enn jentene-4860 g. Han satt skjeivt, stort hode, så de måtte presse han ut. Ikke spesielt behagelig. Han kom 6 dager etter termin- da forlangte jeg at de satte det i gang siden de visste at han kom til å bli stor. Alt gikk egentlig greit. Har ikke fått noe smertestillende i noen av fødslene-bortsett fra lystgass.

Det er litt forskjellig alder mellom mine. Det er 1 1/2 år mellom 1.og 2. Så er det 2,7 år til 3., så er det 3 år til 4, så er det 2 1/2 år og til sistejente er det 2. Så fra 1 til 6 er det 12 1/2 år. Hvis jeg har regnet rett nå...[:D]

Så må bare få en til.

jeg har jo nå 3 barn og det er jo mye å gjøre,og nok penger å bruke på de[;)]
men vi er jo bare 25 år.....så muligheten for en til unge er jo der....[;)][:)]
har hatt sv.f 2 ganger da,og 2 ks.så evt neste graviditet blir det planlagt keisersnitt.

-var alle planlagt?ikke nr  2 men resten var planlagt
-hadde dere komplikasjoner i noen av svangerskapene? Sf. i første svangerskap
-har dere hatt noen planlagte ks?(jeg har bare hatt 2 haste ks,så ser på ks som traumatisk) Ks. første gang,hviste det en uke før. men det var pga sf
-stor forskjell fra 3-4 unger? Nei,eneste forskjellen er at nr fire ble gutt[:)]
-hvor stor alders forskjell har dere mellom barna?? De to første er det 13 mndr mellom så gikk det 4 år og ni mndr og siste kom etter seks år og tre mndr

Back
Topp