Dere med touchmobil

Frk.Desember

Gift med forumet
Julibarna2014
er overgangen stor fra vanlig til touch?

Tenkte på nokia 5800, den ligger vel på 2500,-

hmmm, tror jeg må gå i tenkeboksen...hehe[:D] 2500,- er mye hvis d er kjipt me touchtlf...

Jeg digger den tlf jeg, synes ikke det var noen overgang i hele tatt, selvom jeg i utgangspunktet er mest fan av Sony Ericcson.

ORIGINAL: junigull*08

er overgangen stor fra vanlig til touch?

Tenkte på nokia 5800, den ligger vel på 2500,-

Ei vænninne av mæ har den.. Ho e ikkje fornøyd med kameraet på den..

Digga det med en gang jeg.. Ingen tilvenning i det hele tatt.

Har 5800 og elsker den! [:)]

Har en samsung touch nå... Det som er kjipt er når den nesten e tom for strøm kan ikke de tastene brukes[:@]og når en snakker i tlf vibrerer den i hytt og pine.. [&:]

Ja, overgangen er merkbar, men ikke uoverkommelig. eneste jeg savner med touch i forhold til vanlig er at jeg ikke kan skrive meldinger i blinde, fordi jeg ikke har noen knapper å kjenne på [8D]

Litt uvant i begynnelsen, men nå går det som en drøm. Vil aldri ha taster igjen [:D] 

Jeg har nokia 5800 og er kjempe fornøyd med den[:D] Var litt uvant den første dagen. Men kom fort inni det[:D]

Synes touch  var kjempe greit, jeg. Da kom ikke neglene mine i veien -de gangene jeg har lange negler[;)]

ORIGINAL: Grimera

Ja, overgangen er merkbar, men ikke uoverkommelig. eneste jeg savner med touch i forhold til vanlig er at jeg ikke kan skrive meldinger i blinde, fordi jeg ikke har noen knapper å kjenne på [8D]

enig! :o)

men det er jo ganske stor forskjell på touch-mobilene også da, med tanke på respons osv.
Jeg har samsung HD, og har vært super fornøyd!

Jeg har 5800 og er fornøyd jeg. Ikke noe problemer med den.. :)

Back
Topp