dere med to

Lene1986

Forumet er livet
Kjøpte dere ny madrass til sprinkelsenga???

Vi har helt fra dag en av hatt sånn tisselaken ting på den. Bør vel holde med å vaske trekket vel??

Det sies jo at alle barn skal ha egen madrass, ubrukt. (husker ikke helt hvem som anbefaler dette, tror det er krybbedød foreningen, korrekt meg gjerne om jeg tar feil) Så vi kjøpte ny madrass til snuppa.

Edit: http://www.lub.no/madrass-til-spedbarnet  
Der står det mer om dette med madrasser. Var fra landsforeningen uventet barnedød (tidligere krybbedød)

Brukte samme til begge... Kjøpte dyr madrass når vi kjøpte sprinkelseng til eldstemann, og syns i grunn det er litt tullete å bytte ut en madrass som bare er brukt en liten stund av en liten kropp? [8|] Lufting og vasking av trekk holder for oss [:)]

nei.. det gjorde vi ikke.

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Brukte samme til begge... Kjøpte dyr madrass når vi kjøpte sprinkelseng til eldstemann, og syns i grunn det er litt tullete å bytte ut en madrass som bare er brukt en liten stund av en liten kropp? [8|] Lufting og vasking av trekk holder for oss [:)]

sign.

ORIGINAL: *MissMe*

Nope!!![8D][8D]

Lufta den og heiv den i fryseboksen over natta..[;)]

burde vell holde hvis du i tillegg har vært flink med tisse laken ol.. men ville kanskje lest litt om ombefalningene om krybbedød ol.. jeg vet ikke jeg

ORIGINAL: shorty86

ORIGINAL: *MissMe*

Nope!!![8D][8D]

Lufta den og heiv den i fryseboksen over natta..[;)]

burde vell holde hvis du i tillegg har vært flink med tisse laken ol.. men ville kanskje lest litt om ombefalningene om krybbedød ol.. jeg vet ikke jeg

Jeg er klar over det, men kjøper ikke ny likevel..[;)] Får satse på det går bra...

Jeg kjøpte ikke ny jeg heller...

Men lillegutt sov i vogga (som storesøster bare brukte på dagtid når hun var bitteliten) fram til han var 9 mnd, da skiftet han til sprinkelseng. Tøtta hadde en overmadrass på som vi tok av, så han ligger rett på madrassen som skal være bra. Hun har jo ligget på den i over 2 år, men det har gått bra. Særlig når han er så stor når han overtok tenker jeg.

Hadde kanskje vurdert å kjøpe ny om minsten skulle ligget på fra 2 mnd, eller evt kjøpt ny overmadrass til han.

[:)]

Brukte samme!!!

vi ville nok bytte siden Alis fortsatt sover med samme madrass som når hun var pitteliten[8D]

vi kjøpte ny seng vi for A bruker fortsatt si, men hadde sikkert kjøpt ny madrass ja.

Back
Topp