Dere med to tette....

McQeen

Gift med forumet
Hvordan har dere gjort det med vogn??
Søsken vogn?
To enkle?

Det blir 1,5 år mellom han eldste og den yngste men er usikker på om jeg skal kjøpe søskenvogn fra dag 1 eller gå for å vente med det til våren igjen når begge kan sitte i sportsvogn, eller om jeg skal ha sånn søskenbrett som han eldste står på....noen som har noen ideer??

Ingen??[:(]

fler??

jeg får to tette.. 10 mnd.. har valgt å kjøpe tfk tvillingvogn med soft bag til babyen.. i tillegg har jeg to enkle sportsvogner(tfk og en emmaljunga cerox), sånn hvis jeg bare skal ha med en eller har den ene i bæresele eller lignende.. Har også en stor bagvogn som sovevogn.. litt vogndilla :-)

ORIGINAL: iris25

jeg får to tette.. 10 mnd.. har valgt å kjøpe tfk tvillingvogn med soft bag til babyen.. i tillegg har jeg to enkle sportsvogner(tfk og en emmaljunga cerox), sånn hvis jeg bare skal ha med en eller har den ene i bæresele eller lignende.. Har også en stor bagvogn som sovevogn.. litt vogndilla :-)

jøss var bare gutten din 4 uker da du ble gravid igjen?de er vel det man kan kalle to tette ja[:D]

Takk for svar allesammen[:D]

Da blir det å kjøpe søskenvogn når bebisen kommer[;)]

ORIGINAL: bambimamma

heisann!

nå så jeg denne linken , dette vet jeg jo alt om for det er 18mnd mellom mine 2[:D]
Jeg ville rådet deg til søskenvogn med en gang , det er så mye lettere å komme deg ut å eldstemann vil nok ikke kunne gå så langt på egne føtter enda + han er kanskje like umoden å stå på rullebrett som min? søsken brett går jo an det men det er jo stor belastning for vogna + hvis du har tvillingvogn så kan jo eldtemann sove i denne også gjerne når dere går tur. og har bedre plass å får kanskje derfor litt mer tålmodighet?

Jeg kjøpte søskenvogna mi på babyhuset - GT sport heter den , veldig rimelig å grei vogn. 3 hjuling. kostet 3300/3700 kr og med trekk + myggnett 4500 kr til sammen. kjempe god å kjøre med svingbart hjul , å barna sitter godt . kan kjøpe en bag til den minste så du kan legge ned i vogna slik at ryggen blir helt rett å bra for babyen.
den tror jeg kostet 500 eller 1000kr.

Jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte vogna med en gang var en lettelse å ha slik vogn. så er jeg jo også glad i å gå tur å slik også.
Vogna er også kjempe god på kjøpesentrer. svingbart hjul + den veier lite gjør det enkelt å komme seg frem (bortsett fra de trange butikkene med masse klær..grr)

Du må gjerne ta kontakt hvis du lurer på mer eller tips
til lykke med 2 tette!

Vi har også GT sport tvillingvogn og jeg er VELDIG fornøyd med den. Det er 2 år og 3 mnd mellom mine, men jeg er veldig glad jeg valgte tvillingvogn og ikke fotbrett. Eldstemann elsker å sitte i vogna og det er ei kjempefin turvogn. Jeg valgte å kjøpe mykbag til ho minste, den kosta 500 kr. Vel verdt pengene den også, ho sover kjempegodt i den.

Emil sover ikke i vogna lengre så jeg vet ikke åssen den hadde vært for han å sove i... Men det går jo an å legge ryggen nesten helt ned.

Ihvertfall vil jeg anbefale den vogna på det sterkeste! Det er utrolig god å trille og jeg merker ikke at jeg har to i vogna fremfor en.

Ser du ikke er så langt på vei enda, så kan hende jeg selger mi vogn rundt den tida du skal ha...[:D]

Har også kjøpt søskenvogn[:)]gleder meg til å ta den frem når nestemann kommer[:D]

ORIGINAL: stardust

jøss var bare gutten din 4 uker da du ble gravid igjen?de er vel det man kan kalle to tette ja[:D]

på 6 ukers kontrollen var jeg ihverfall gravid :-)

ORIGINAL: susidusi

Hvordan har dere gjort det med vogn??
Søsken vogn?
To enkle?

Det blir 1,5 år mellom han eldste og den yngste men er usikker på om jeg skal kjøpe søskenvogn fra dag 1 eller gå for å vente med det til våren igjen når begge kan sitte i sportsvogn, eller om jeg skal ha sånn søskenbrett som han eldste står på....noen som har noen ideer??

vil anbefale deg å ta en titt på babyjungle.nl
jeg bestilte min tvilling tfk vogn der og sparte masse penger :-)

brukte sånn rullebrett som man fester til vogna.. men er jo litt tungt å bli stående.. så et sete oppå vognen hadde gjort seg[:)]

ORIGINAL: stardust

på 6 ukers kontrollen var jeg ihverfall gravid :-)

jeg får ikke engang igjen mensen jeg før ungene er et år!!! så blir ikke noen tette på meg... hehe...

ORIGINAL: sander&sabinemamma79

jeg får ikke engang igjen mensen jeg før ungene er et år!!! så blir ikke noen tette på meg... hehe...

det hørtes godt ut å slippe mensen da.. ihvertfall hvis du ikke har planer om å lage 2 tette[;)]  tror eg skal ta det litt med ro denne gang... seperate soverom sier bare eg!!

Vi hadde først kombivogn med setet oppå og senere tvillingvogn [;)]

finnes det ingen 3-hjulinger med regulerbart styre eller setene mot meg?[8|]

Vi kjøpte tvillingvogn, SIMO, når Oliver ble født.
Det var veldig greit, synes jeg.

det hørtes godt ut å slippe mensen da.. ihvertfall hvis du ikke har planer om å lage 2 tette[;)]  tror eg skal ta det litt med ro denne gang... seperate soverom sier bare eg!!

Klarer dere ikke holde hendene av hverandre?[8D]

ORIGINAL: helen79

Vi kjøpte tvillingvogn, SIMO, når Oliver ble født.
Det var veldig greit, synes jeg.

ble ikke den tung å ta inn å ut av bilden?har så lyst på brio sin dubble wave,men regner med den blir for tung å kjøre/løfte.[8|]17kg uten hjul[>:]

ORIGINAL: Schmoopy

Klarer dere ikke holde hendene av hverandre?[8D]

nope.. han e så uimotståelig[;)]

Back
Topp