Dere med to tette...

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

her er det akkurat 2 år mellom de.. Helt perfekt.. Litt slit såklart, men veldig verdt det! [:D]

Sign.
Men syns det va easypeasy når eg hadde BF.. No e det slitsomt fordi eg har dei aleine heiletid..

Jeg er 8 mnd på vei, og Matheo er 20 mnd. Har hatt han hjemme, og har vært dagmamma til en gutt på samme alder frem til desember. Det har gått kjempebra det, han er ganske rolig av seg da. Det som jeg merke er at sv.skapet har gått utrolig fort, fordi jeg har så mye annet å styre med at jeg ikke rekker å tenke over at jeg er gravid engang.[:)]

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

her er det akkurat 2 år mellom de.. Helt perfekt.. Litt slit såklart, men veldig verdt det! [:D]

Samme her:)

er 1 år og 18 dager mellom de.. Jeg vet jo nesten ikke om noe annet, men jeg syns aldersforskjellen der passer oss bra [:)] 2 graviditeten gikk veeeeldig fort i forhold til med førsta og..

15 mnd mellom. Har vært ganske hektisk både å gå gravid (bekkenløsn++) og samtidig ta seg av en baby (7 mnd - 15 mn), og å ha to små barn samtidig. Søvn ble det minimalt av det første året, da ene ungen var våken om natten og den andre tidlig om morgenen[X(]
Jeg følte også jeg mistet mye av babytiden med eldste..skulle gjerne hatt litt mer tid alene med ham.
Men nå når de er 2-3 og 4 år er det veldig kjekt, leker godt sammen[;)]

Men om jeg anbefaler det? Egentlig ikke.. Skulle jeg gjort det om igjen ville jeg nok prøvd å få hvertfall 2 år mellom[;)]

Jeg har 21 mnd mellom 2og 3, synes det har gått veldig bra [:)]

denne gangen blir det 1,5år mellom 3 og 4, går veldig bra foreløpig, så blir spennende å se hvordan det blir når han kommer [:)]

Har ganske lette svangerskap da, så hjelper såklart veldig det [:)]

Jeg har hatt to lette svangeskap, så å gå gravid med en liten hjemme var ingen problem.

det er 15 mnd mellom mine, og det er så fint å sette seg ned i sofaen og se de leke så fint sammen. Klisje eller ikke, men de gjør det.

Har ikke angra et sekund på at vi fikk to tette, og anbefaler det sterkt videre. Heller det enn 3 år og sjalusi, det vet ingen av våre hva er.

Det er 12 mnd mellom mine to, og det skulle ikke bli så tett, men jeg er veldig fornøyd med den aldersforskjellen [:)] Ikke hver dag de er bestevenner, men de er gode venner, og de er veldig avhengig av hverandre, og veldig opptatt av at de skal ha det likt. Får minsten en banan så passer han på at storesøster får også feks. Og de er flinke til å hjelpe hverandre [:)]
De er 3 og 4 [:)]

18,5 mnd mellom nr. 1 og nr. 2, og syns igrunn det er helt perfekt aldersforskjell!

Blir nå 22-23 mnd mellom nr. 2 og 3, og jeg håper det går like greit!

har 18mnd mellom nr 2 og 3..perfekt aldersforskjell synes jeg.
Drøyt 2 år mellom nr 3 og 4..for lang tid imellom.
40 uker mellom nr 4 og 5...altfor tett!

Jeg har 21 måneder mellom mine.. Hadde ikke gjort det igjen hvis jeg hadde vist hvordan det kom til å bli, da hadde jeg heller ventet noen år..

her er det 21mnd i mellom
og de har så mye glede av hverandre, angrer ikke i det helle tatt
har hatt noen tørner siden nr2 var kollik barn og har en del alergier og slikt. Så har vært perioder med litt litte søvn men slikt går seg til etter hvert

Her har jeg ikke fått nr. 2 enda da, men er gravid[:)]
Blir ca. 18 mnd mellom de!

Og jeg loooover - det var kjempe, kjempe slitsomt de første ukene når jeg var dårlig. Kasta opp flere ganger til dagen, og snuppa hadde enda ikke begynt i barnehagen! Men nå er formen bra, bare bekkenet som skrangler[;)]

Gleder meg til å se snuppa som storesøster[:)]

ORIGINAL: Shopoholic

16 mnd mellom. Supert med to tette men anbefaler ikke tre tette [:D]

[8D]

vel..har 4 tette..blir vel hva man gjør det til..

Back
Topp