Dere med to tette...

Tre muskuterer

Lykkelig!
Hvor tette er de og er du fornøyd med aldersforskjellen?
Jeg tenker i forhold til å gå gravid så tett, ha to små osv.

her er det akkurat 2 år mellom de.. Helt perfekt.. Litt slit såklart, men veldig verdt det! [:D]

her er det 22mnd mellom de...
helt perfekt. men siden mi snuppa kom 17uker før tida så ble det litt slitsomt det første året med mye hensyn og mye sykhus...
men nå er det helt topp..

11 mdr mellom mine. [:)]
Nr 2 var ikke planlagt, men syns det gikk greit å gå gravid, selv om bekkenløsning gjorde det tungt på slutten.
Man "mister" litt babytid med nr 2 når de er så tett, og søvn ble det så som så med, babyen var jo våken noen ganger om natta, og på dagtid kunne jeg ikke sove når han sov, fordi da var snuppa våken. (Hadde henne hjemme til de begge begynte i bhg da minstemann var 10 mnd)
MEN de har stor glede av hverandre da, alltid en å leke med. Og selv om de begge er i trassalderen nå, så går ting egentlig ganske greit. [:)]

13 mnd i mellom.

Og det var veldig slitsomt å gå hjemme høygravid med en vilter 1åring.

Nå er det bare koselig og har vært det siden hun ble født. Men de sier det blir verre[8D]

her er det 16 mnder i mellom..

var IKKE planlagt fra vår side... var veldig tungt å gå gravid igjen så tett synest jeg da... var DRITT dårlig de 3 første mndene med siste [:'(]
Men tiden gikk fortere med siste da, siden jeg hadde Tuva som holdt meg mer en opptatt... hehe
Men vet NÅ hvorfor mange leger og jm anbefaler å vente 1år før neste svangerskap...

men når jeg ser hvor stor glede de har i hverandre alerede nå, Tuva er 21 mnder og sofia er 5 mnder, så jeg glad for at de ble så tette[:)]
Hadde ikke tenkt å få flere etter Tuva vi... hehe

ville dere anbefalt to tette?...

Mellom nr 3 og 4 er det 16mnd, og nr 5 kom 10 mnd etter nr 4.Kan ikke svare på hvordan det er å ha to tette ettersom han i mitten døde, men kan fortelle at det tar masse på kroppen og psyken å gå gravid så mye på så kort tid.. Kroppen min har ikke klart og komme i normal syklus eller noe i mellomtiden :( Og er fortsatt ikke det nå etter 7 mnd.
Hadde jeg blitt gravid igjen nå tror jeg kroppen min hadde streika [&:]

Men ja, jeg ville nok anbefalt to tette.. Tror og håper de kan ha mye glede av hverandre fremover..

ORIGINAL: verteline

ville dere anbefalt to tette?...

Ja det vil jeg! Enormt stor glede av hverandre, og det er helt fantastisk og se[:)] Er 13 mnd mellom de.

Er nå gravid igjen. De to eldste som det er 13 mnd mellom har hverandre og merker at lille søster som er noen år yngre blir en del alene. Nå blir det 25 mnd mellom minste og babyen- og det er i meste laget[:)]

Er helt fantastisk og til å anbefale!

Har ingen lette svangerskap men hadde ikke eldste i barnehagen og det gikk supert![:D]

har 2 med 15mnd i mellom....såklart er/var d tøft til tider, men absolutt verd d når man ser hvor stor glede de har av hverandre[:D][:D]

angrer ikke i d hele tatt på at de er såpass tette[:)]

Jeg har ikke fått min nr 2 enda men når han kommer så blir det 19 mnder mellom.
Så langt kan jeg si at jeg er lei av å gå gravid, føler jeg har vært det i mange år selvom pausen var på nesten 1år[8D] (og jeg er ikke en av de som eeelsker å gå gravid!)
Men jeg tror at det blir veldig verdt det[:D]

To tette er strålende. Tenk en ekstra gang før tre tette, men det kan gå strålende det og.[8D]

Ganske nøyaktig to år mellom mine. Har sine utfordringer, men også mye positivt.
Siden di er rundt samme alder er d lett å legge opp til aktiviteter ol. Værre med stort sprik da en vil noe helt annet enn den andre er klar for.
Di har masse til felles og d synes jeg er perfekt!

Er selv oppvokst med 6år yngre og 8 og 10 år eldre søsken. Savnet å ha noe til felles med di. Først fått d i voksen alder. Så jeg ville heller ha mine unger tette.

1 år og 11mnd mellom mine, mindre søvn enn når det bare var 1,mindre aktivitet til første når mammaen gikk med kronisk bekkenløsning,men har tatt skikkelig igjen med største når hun kom til verden, hun blir 1 år i april og han bli 3 år i mai og ser allerede nu at de har mye selskap i hverandre og at de savner hverandre når den ene er i bhg eller minsta er på pappatur..

18 mnd mellom. Helt perfekt for oss[:D]
Redningen var å ha eldste i bhg og at mannen var så hjelpsom etter jeg hadde KS med komplikasjoner[:)]

18mnd mellom. perfekt. hard graviditet andre gangen, men da var eldste liten og veldig tilpassningsdyktig, så tror kje hu merka noe særlig. utrolig koselig nå når de er 1 og 2 år, leker og koser seg:) absolutt å anbefale[:D]

her blir det 20 mnd mellom. merker at det har vært tyngre dette svangerskapet i forhold til det å skulle holde følge med en 1,5 åring når en får i seg lite mat og er mye sliten. Men gleder meg til lillesøster kommer. tror nok de vil få mye glede av hverandre etterhvert. [:)]

Det er 16 mnd mellom de to minste. nå er  minsta 1,5 år og først nå begynner fordelen å komme, de leker veldig fint sammen. Men jeg hadde ikke gjort det igjen, det har vært et mareritt....mest pga av sykelig sjalusi hos storesøster....den henger forsåvidt fortsatt i, selv om den har blitt bedre. Nå er trassen på sitt verste også (håper jeg[8D]), så det er en del tøffe dager innimellom, men jeg regner med det bare vil bli bedre nå som minste begynner å bli litt mer "med" i leken og forstår mer av det storesøster holder på med.

ORIGINAL: Niceday

har 2 med 15mnd i mellom....såklart er/var d tøft til tider, men absolutt verd d når man ser hvor stor glede de har av hverandre[:D][:D]

angrer ikke i d hele tatt på at de er såpass tette[:)]

Back
Topp