Dere med to jenter feks.

*Maik1*

Forumet er livet
Bruker dere mye av det samme tøyet fra nr 1på nr 2??

Jeg har jo spart på alt av babytøy...lurer bare på om det er nødvendig?

[8|]

Jo til en viss grad!

Med Emma brukte jeg ikke like mye ull siden vi bodde i England, og jeg brukte mere sånn "pynte" tøy, og jeans stoffer og sånt som jeg ikke er så glad i nå. SÅ av nyfødt tøy er det ikke mye jeg sparte på/brukte.. Men bruker alle ullbodyene vi hadde til Emma ja [:)] Og ser nå som jeg rydda litt i tøy og skuffer at det er en del lillebille kommer til å bruke, masse av vår/sommertøy[:D] Koselig det, er så rart å se henne i Emma sitt gamle tøy - kjempe koselig å bruke det igjen![:)]

Jeg tok ikke vare på absolutt alt av de minste str, og det er jeg glad for...[8D][8D] For vi har mer enn nok...
Men tok vare på alt som var fint og helt, alle kjoler osv., men har ikke brukt alt heller.. All ull var god å ha da!![:D]

Nå tar jeg vare på alt som er helt og uten flekker[:D]

bruker det meste. det jeg kjøper nytt til heine er gjerne litt dyrere tøy som jeg kjøper bare fordi jeg har lyst på det.

er lettere å kaste det slitte nå når d pakkes frem enn når det pakkes ned.. så noe blir kasta.

Men nå er jo mine 2 relativt tette født på samme sesong og de følger hverandre vekt kurve omtrent.

Nå har jeg jo ikke to av samme kjønn, og de er i tillegg født på motsatt tid av året. Likevel bruker jeg mye av det vi har etter Ida på Even... Men jeg får meg bare ikke til å bruke alt det rosa ulltøyet på ham[&:] Rosa sokker, derimot, har han masse av[:D]

Må si jeg irriterer meg litt over at ullprodusentene tydeligvis spekulerer i det der med kjønn[>:]

Brukte en god del arveklær fra storesøster! [:)]

ORIGINAL: Medusa_83

Nå har jeg jo ikke to av samme kjønn, og de er i tillegg født på motsatt tid av året. Likevel bruker jeg mye av det vi har etter Ida på Even... Men jeg får meg bare ikke til å bruke alt det rosa ulltøyet på ham[&:] Rosa sokker, derimot, har han masse av[:D]

Må si jeg irriterer meg litt over at ullprodusentene tydeligvis spekulerer i det der med kjønn[>:]

Men det aller meste av ulltøyet som vi har er i hvitt, rødt eller brunt! Jeg tenkte at dette skulle jeg bruke igjen om vi fikk gutt en gang..[;)]
Men handler jeg nå er stort sett alt rosa..[8D]

Det er forresten ikke noe problem å farge ulltøyet!![:D]

Off.. Jeg gruer meg til jeg snart skal ned i kassene å finne alt som bare kan hives [:(] Er så mye klær etter Magnus jeg gjærne ville brukt igjen...

Ja det er og gull, få barn samma mnd/sesong [8D] Alt i str passer jo med tanke på sesong og! Veldig godt "planlagt" altså fra vår side [8D]

Ja vi har brukt så og si alt vi hadde fra Tuva til Nora! De har fulgt hverandre i størrelse, så det har passet supert! Kjekt å ikke måtte kjøpe så mye nytt. Det fra Tuva var jo like pent, og lite brukt [:)]

Back
Topp