Dere med to i magen... (eller som har hatt det en gang)

Hei. Jeg er så heldig å ha to i magen :D Jeg kjenner ikke like mye liv fra begge da hun ene ligger gjerne med ryggen ut, men kjenner mer spark som er mer inni meg liksom. Kjennes ut som hun tar skikkelig tak i eggstokkene. Men nå den siste tiden har begge ligget med magen ut og da er det helt leven der inne.

Hei. Jeg er så heldig å ha to i magen :D Jeg kjenner ikke like mye liv fra begge da hun ene ligger gjerne med ryggen ut, men kjenner mer spark som er mer inni meg liksom. Kjennes ut som hun tar skikkelig tak i eggstokkene. Men nå den siste tiden har begge ligget med magen ut og da er det helt leven der inne.

Det må være en skikkelig spesiell følelse :) Lykke til med to babyer :)

Har aldri hatt to selv, men når jeg kjenner hvor mye action det kan være med en må det være ganske heftig med to vil jeg tro. Eller de får vel kanskje ikke så god plass til å snurre rundt så blir kanskje ikke så stor forskjell? Er de stort sett våkne samtidig og lager liv?

Lykke til med to i hvertfall xsmile3

Har aldri hatt to selv, men når jeg kjenner hvor mye action det kan være med en må det være ganske heftig med to vil jeg tro. Eller de får vel kanskje ikke så god plass til å snurre rundt så blir kanskje ikke så stor forskjell? Er de stort sett våkne samtidig og lager liv?

Lykke til med to i hvertfall xsmile3

Her er de stort sett våkne samtidig ja, heldigvis.... Er jo litt i meste laget med romstering innimellom, da begge skal trimme, men de har jo en del mindre plass enn hvis det bare hadde vært en, så er nok ikke like "voldsomme" bevegelser.

Jeg har ikke 2 denne gangen, men hadde sist svangerskap. Da hadde jeg jo ikke noe å sammenligne med, men kjente aktivitet fra begge to. Som dere nevner så er det jo trangere for de når de er 2 enn om de var alene. Spark og slag er nok ikk elike harde og kraftige, men bevegelse overalt i magen, ja, det husker jeg godt!
En deilig følelse, også det å tenkte på at i mange mnd banket det 3 hjerter inni kroppen min!! xsmile5

Back
Topp