dere med to år imellom... søskenvogn??

Takk for alle svarene deres!! Skal gå i tenkeboksen så får vi se hva vi bestemmer oss for når tiden nærmer seg;o)
 


Tweak skrev:
På den ene siden så hadde det vært utrolig praktisk med et sted å stroppe jenta mi fast hvis jeg skal på kjøpesenter alene med begge to, kan jo ikke løpe fra vogna med baby for å få tak i Julia-umulia!

Men hun blir 2 i januar, så hun er 2.5 til sommeren og kanskje jeg har litt mer kustus på henne til den tid. Hun er glad i å sitte i vogna si og glad i å gå, men vil gjerne ha muligheten til å sette seg ned på en lang tur.

Så jeg antar at det blir søskensete oppå og/eller ståbrett. Søskenvogn investerer jeg nok ikke i.

Det hadde vært genialt med ei søskentrille der en kunne smette bilstolen ned på den ene delen!

Vi har begynt å helle mer mot søskensete vi nå http//www.emmaljunga.com/no/Tilbehor/For_sosken/Soskensete-611.html og ståbrett http//www.emmaljunga.com/no/Tilbehor/For_sosken/Stabrett-612.html. Vi har Emmaljunga sportsdel fra før og quadrolift bag så sparer en del penger hvis vi klarer oss med det vi har istedenfor å kjøpe ny;-) I tillegg har vi TFK Buggster trille som storesøster kan bruke når jeg bærer babyen i sjalet;-)
 
Tja, har faktisk begynt å lure på om vi må ha... Blir 2.5 år mellom dem, men lillegutt elsker å sitte i vogn, ikke spesielt glad i å gå så mye. Også ser jeg det praktiske om en skal noe og ha begge med seg, f. eks shopping, byturer... Men velger å se det litt ann, mye kan jo forandre seg inntil den nye babyen kommer.

Men blir det søskenvogn, vet jeg i allefall hvikle jeg vil ha! da blir det tfk facelift i svart, men adskilt kalesjer. Syns søsken/tvillingvogna til tfk er vakker ( elsker vgner, er totalt vogngal..hehe)
 
Vi har phil and teds sport søsken vogn, men vil ikkje bruke den til baby så her blir det kombi/ duo vogn med sosken brett/ skuter, brett med sete på... Kan ha sele på gan slik at han ikkje kan stikke noen vei:) han er 2 i februar så blir litt mer en. 2 år mellom og vi bruker jo vogna enda men han er glad i å gå, og hviler aldri i vogna så det er bestemt :) har bæremeis til han i tillegg:)
 
Back
Topp