Dere med TFK vogn...

Millali

Glad i forumet
Må man bruke TFK regntrekk?? Har nemlig kjøpt søskenvogna, og lurer på om jeg kan bruke vanlig regntrekk som jeg har hjemme... Hvertfall på bagen?

Jeg har søskenvogna. Skal bruke TFK trekk på bagdelen, for bagen er så mindre enn vanlig og de regntrekkene som man vanligvis kjøper til bagen blir jo GIGANTISKE syns jeg.
Til sportsdelen kommer jeg derimot til å bruke vanlig sportsvogntrekk....+vanlig myggnetting

Takk for svar... Lurte på om det var nødvendig å bestille de regntrekkene da jeg syns de er ganske dyre...

jeg bruker vanlig simosportsvogn regntrekk. tror faktisk det er tvillingsportsvognregntrekket til simo men det var det de hadde inne når jeg skulle kjøpe og det går helt fint.

jeg har ikke hatt tfk, men oth....og jeg brukte de universal trekka - selv om de var litt store så synes jeg de var bedre enn de blanke, da de blanke sprakk såvidt gradestokken nærmet seg minusgrader[:@]

Vi har søskenvogna til TFK, men må si regntrekkene er det eneste jeg er misfornøyd med!!! Ville ikke kjøpt de i dag, hadde heller gått for annet trekk. Liker generelt ikke de gjennomsiktige "tjukkplast"trekkene, fordi de blir veldig stive når det er kaldt i været og lett får rifter.

Godt å vite!! Takk, jenter. Da blir det nok vanlige regntrekk. Må jo spare penger på det man kan!

Back
Topp