Dere med TFK vogn

Fian

Betatt av forumet
Bytta Emmaljunga duo edge'en med TFK joggster twist for en stund siden og er storfornøyd! Så lett å trille, genialt bremsesystem og enkel å slå sammen. Men hvilket stormtrekk bruker dere? Kjøpte det nye svarte firkanta som du fester med to knapper men syns ikke det er optimalt, syns det sitter så løst og så er det så kort. Noen som har det andre? Lurer litt på hva jeg skal bruke til vinteren, vil jo ikke ha regntrekket på hele tiden heller. Skulle ønske det fantes et regntrekk slik som fulgte med emmaljunga sportsdelen..... Noen anbefalinger?

jeg har faktisk bare et basson universaltrekk. og er ikke helt fornøyd med passformen til det. så jeg mottar også gjerne tips med takk!

Her er det trekket jeg har (har regntrekk og) men syns ikke det dekker godt nok!

har ikke tenkt på noe mer trekk enn regntrekket... jeg bruker skinn og pose og adrian har masser av vinterdresser... han skal ikke være for varm heller..

Jeg har både regntrekket, stormtrekket og den fotposen.
Enig i at den fotposen er litt kort og ikke dekker langt nok oppover, tror kanskje jeg kommer til å prøve å fikse litt på den slik at den blir lengre og tettere. Men jeg bruker den svarte delen av stormtrekket endel, da fester jeg den i myggnetting glidelåsen. Da blir det lunt og godt i vogna [:)]

det stormtrekket hva koster det?[8|]

er det sånn som på bildet komb.blank plastikk og sort?

Jeg har bare det hele regntrekket i blank plastikk men ser for meg at det ikke er så funksjonelt når kulda setter inn...

ORIGINAL: Nøstenøve

Jeg har både regntrekket, stormtrekket og den fotposen.
Enig i at den fotposen er litt kort og ikke dekker langt nok oppover, tror kanskje jeg kommer til å prøve å fikse litt på den slik at den blir lengre og tettere. Men jeg bruker den svarte delen av stormtrekket endel, da fester jeg den i myggnetting glidelåsen. Da blir det lunt og godt i vogna [:)]

Tar gjerne imot tips når du har fikset på fotposen, hvordan du gjorde det osv ;)  Stormtrekket er sikkert bra det, men ønsker meg et trekk som ikke er heldekkende. Ja,ja skal ikke være enkelt:)

ORIGINAL: Nøstenøve

¨gassmaske????? [8D]

hehe, ja det ser nesten ut som ei gassmaske :) evt en ufo ! haha

Tror jeg betalte 349,- Det er todelt, slik blank litt stiv plast over kalesjen (samme som regntrekket) og så er det svart kraftig stoff med plast vinduer. Kan deles med glidelås, og så fester en den svarte delen der man har myggnettet.
Er ikke så fan av det regntrekket i kulda jeg heller, har allerede revnet i en søm bak kalesjen så da bruker jeg halve stormtrekket i steden.

Må jo få til å modifisere den fotposen litt, skal fundere litt og si i fra hvis jeg finner på noe lurt [:)]

Back
Topp