Dere med TFK joggster twist

mammatiltojenter

Flørter med forumet
Er det noen her som har den vognen??
Jeg lurer så veldig på om jeg skal kjøpe den som siste ledd i min vogndilla:)
Nå har jeg city crossen og er veldig fornøyd med den, men den tfk vognen er jo så kul!
Er dere fornøyd med tfk, eller ville dere heller beholdt city crossen?
Jeg innbilder meg at joggsteren er lenger i ryggen enn den jeg har nå, og synes egentlig det er et godt arrgument for å kjøpe ny vogn!
Hvilken vogn liker dere best?? TFK VS city cross?

Siste ledd i m in vogndilla ble TFK og jeg kommer ikke til å kjøpe noen annen vogn etter atjeg fikk TFK i hus. Har ingenting negativt å si om den. Den er veldigromslig så gutten min 2 år har fortsatt veldig god plass når han sover i den.

Anbefalesemoticon

Det ble den siste vogna her alle fall, elsker den vogna!! God på alle måter!!! Veldig romslig, lett å trille, liten når man legger den sammen osv osv..!!emoticon

Æ kjæm væl aldri t å ha nå annja ennj tfk :D
hadd den helt fra ho va nyfødt å bare ælske den vogna.
den e behagelig å trill å den e ganske stor å go å sitt i virke d som. å denj bli vældi liten når en slår den sammen å.
ei utrolig go vogn rett og slett :D anbefale på d sterkeste.
kjekt at en kan velg om framhjule ska stå still eller løst.
smart løsning t å kjør i ulent terreng.

Jiiipppiiii:):):)
Da tror jeg at jeg har bestemt meg!
Når det bare er godord å si om den, er det bare å løpe å kjøpe...:)

Eg trur nok me skal kjøpa den i tvillingvogn... Nåken så har den i tvilling? Bra/dårlig?

(sorry, ikkje meiningo å kapra tråden din)

Vi ELSKER våres Tfk Joggster Twist 2011!! SÅ løp og kjøøøp emoticon

Jeg har TFK joggster twist. Det er en kjempebra vogn. Jeg kjøpte bare sportsdelen til eldste mann. Men siden han sitter så godt i den og i tilegg trives oppi der, så kjøpte jeg lik en i brun til nurk i magen. Hehehe.. Jeg kjøpte min på kiddies og det angrer jeg ikke på i det hele tatt. For jeg sparte en del på det.. Nå gleder jeg meg veldig til å få brukt vogna med bagdel.. :)
Har ingenting negativt å si om vogna.

Back
Topp