Dere med Teutonia vogn

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
hvordan er den å trille.
Tenker på at den ikke har luft hjul. Homper det mer og er den veldig mye stivere å trille?

min har lufthjul mener jeg da? punkteringsfrie.

har spirit s3

Har sett på de forskjellige , men har ikke sett noen med luft ventil. Jeg liker godt lufthjul selv, men tenkte å prøve noe annet om resten av vogna fyller mine krav

Mistral og Prestige fås med lufthjul [:)]

Altså sånne som må pumpes opp.

ah. [:)]

MEN jeg skal kjøpe brukt da siden vi har en annen vogn som vi bruker enda( den skal i bhg som sovevogn til høsten) og da er det ikke lett å finne brukt med lufthjul..

Du får alltids bestilt ekstra lufthjul til teutoniavogner om du kjøper brukt. Bare å gå til nærmeste utsalgssted for teutonia, så kan de hjelpe deg. [:)]

Ja det kan jeg gjøre. Gjorde det til quinny vogna.

den er kjempegod å trille, den fjærer litt så det spiller ingen rolle at det ikke er lufthjul

god å trille på alt annet en snøslaps og myk sand

Har en Teutonia Mistral S (svingbare hjul forran) og den er super å trille, stødig og stabil og har god fjæring til tross for at den har punkteringsfrie dekk (ikke lufthjul[:)]). Valgte dette bevist pga ett par punkteringer på trilletur med annen vogn[;)]

Luftkanalhjulene til Teutonia er grusomme. Nå kommer Spirit S3 med lufthjul også og mistral S tror jeg.

Takk skal du ha FrøkenDings78 :)

Back
Topp