Dere med termin i slutte av juni...

jeg har termin 23.juni. Er 17+3 og magen begynner å vise godt... Jeg er andregangs. Magen kom på denne tiden sist gang, men jeg har nå hatt mage i noen uker...

Ok

Jeg har termin 30 juni og er tredjegangs.. Folk som vet jeg er gravid ser det jo godt.. men fikk høre i dag at magen var liten.. Så begynte å lure litt på hvor stor mage en på 16-17 uker "skal" ha! 

Her er termin 25 juni, men tror jeg blir satt noen dager tilbake på UL på fredag. Jeg føler jeg "nettopp" har fått litt mer mage enn bare "fleskemagen". Når jeg kjenner etter livmoren, så tror jeg den har kommet opp til navlen ca. Men særlig stor mage har jeg ikke..er andregangs, og føler at jeg skulle hatt større. Men, det er vel ikke noe fasitsvar på det =)

Jeg synes selv magen er stor, og folk har kommentert babymagen i et par uker nå! Men det skal sies at jeg hadde litt "mage" fra før av, så det skulle nok ikke så mye til før den så gravid ut....

Når jeg ligger på rygg kjenner jeg livmoren bak navelen på en måte!

Hmm føler jeg skulle hatt større jeg og, og det er skikkeli stor forskjell på morgen og kveld her! 

Når jeg ser meg i speilet om morgenen i profil og holder inn magen er det nesten ikke synlig at jeg er gravid, men noen kvelder er den manske så stor! 

Føler den "harde" delen av magen er langt nede, under buksekanten liksom.. 

Tror det varierer VELDIG , med min første hadde jeg ikke antydning til mage før 5-6 mnd, med nr 2 hadde jeg mage veldig tidlig (hun kom 1. sept, og magen vistes allerede i januar), nå har jeg absolutt mage. Termindato er pr tidspunkt veldig usikkert, 28. juni til 28. juli..

her er jeg 17+6

Jeg har termin 25.juni (ul termin) og magen er hard og rund. Synes den er høyere enn i 1.graviditet. Er nok større denne gangen..

Tananka skrev:
jeg har termin 23.juni. Er 17+3 og magen begynner å vise godt... Jeg er andregangs. Magen kom på denne tiden sist gang, men jeg har nå hatt mage i noen uker...

Helt det samme:)

Magen er nå der et sted..hehe..Men, siden jeg er kraftig fra før så er det nok bare jeg selv som både merker og ser den foreløpig..Kommer nok til å ta noen uker til før jeg får gravidmage som ingen er i tvil om.Synes det er fryktelig kjipt.Har aldri hatt et så stort ønske om å være tynn som akkurat nå, så jeg kunne struttet litt med magen allerede..Meeen, til syvende og sist er det viktigst at babyen har det bra <3  Og det kommer jo større mage etterhvert:)

Jeg har termin 10.juni og har bare så vidt begynt å ane konturene av en mage. Litt etterlengtet egentlig, er liksom greit å se litt gravid ut når man er halvveis :)

Jeg er 17 uke på vei nå, og har en godt synlig kule på magen :) Mye større enn den var på samme tidspunkt i forrige svangerskap. Det er skikkelig stas at magen viser ordentlig, skal gå og strutte helt fram til slutten av juni jeg nå! Hehe ;)

Jeg er 19+3 i dag med nr 3. Jeg er høy og tynn. Med nr 1 så var det så vidt noen så jeg var gravid men nå så har jeg fått bra med mage. Har termin 10 juni. Så om du er tynn eller tykk så er det helt individuelt om folk ser du er gravid eller ikke. Jeg blir jo litt stolt når folk endelig kan se et jeg er gravid:)))

Jeg er i slutten av uke 17 nå, og har tydelig gravidmage. Er såpass tydelig at folk som ikke kjenner meg tørr å spørre...

jeg er 17+4 i dag og på lørdag som var kom plutselig magen.. uten forvarsel eller noe.. hadde ikke følt meg no særlig gravid men plutselig kom den lille runde harde magen <3 jeg ble sååå glad.. så ja, den kom over natten her <3 kjente også liv for første gang på lørdag :D 

så ikke bekymre deg om magen ikke har kommet ennå.. plutselig så er den der :D

hei har termim midt/slutten av juni, krysser fingrene for om en liten uke skal jeg til ultraly, får vite kjønn og alt det andre.

Ja, nå vises den :)

Back
Topp