Dere med termin i oktober...

Lili

Flørter med forumet
..."ser" dere gravide ut? Vi er jo fortsatt veldig kort på vei, men jeg har allerede en "gravid-mage"! Synes det er veldig rart - var ikke sånn de to forrige gangene. Er dette vanlig?

ser noe gravid ut, ja, men det er nok luft. Kanskje jeg skal legge ut et bilde... He he. Har faktisk vært noenlunde flat før graviditeten. Skjørtene mine begynner å sige oppover....

He he[;)] har også veldig oppblåst mage..

Skjønner selvfølgelig at det skyldes oppblåsthet - embryoet er jo foreløpig svært lite. Men allikevel? Jeg er også relativt slank fra før, men nå er det så vidt jeg får igjen bukseknappen - har som sagt to tidligere graviditeter det siste halve året å sammenligne med. Synes dette er kjemperart, jeg! Redd for at folk skal kunne se det på meg allerede.

Signere! vil ikke at folk skal begynne å spørre alt nå. Det er jo leenge igjen! Er litt engestelig for at noe skal skje, selv om jeg bare har to vellykkede svangerskap bak meg.

Tja, vet ikke helt. Vil si at jeg har vel litt eksta fett på magen fra andre mann som gjør at jeg har litt mage.

Jeg har egentlig alltid hatt en liten mage dessverre... men går også å kjenner den oppblåste følelsen...veldig ubehagelig... og magen er litt hardere...
Var sånn under de første 2 sv.skapene også... men mest med det første syns æ å huske...

Puh... godt det ikke er bare meg... Føler meg skikkelig oppblåst.
Ser gravid ut også, men jeg får jo på meg klærne mine, da.
De er bare en anelse strammere[&:]

Jeg la på meg 3 kilo på ferien vi kom hjem fra for noen dager siden, så jeg har nok bare litt fleskemage jeg.. hehe![;)]
Men når dere sier det, så kjenner jeg meg oppblås, og magen er litt hardere enn før. Går sikkert over etterhvert. Gleder meg til å få "gravide-ansikt". [:D]

Back
Topp