Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har hatt en del høyt blodtrykk og noe proteiner i urin, men det har ikke forværret seg. Men om dere har hatt vondt øverst i magen( som også er et tegn på sf), har der vært i midten eller på sidene? har litt vondt på venstre side nå?
har også hatt høyt blodtrykk og proteiner i urin. Men blodprøvene mine har visstnok vært fine, slik at de har kunnet utelukke sv.forgiftning. Men det er smerter øverst på høyre side ved ribbeina man skal ha, dersom man har forgiftning. Ikke venstre side. Legen viste meg dette på sykehuset på onsdag, og ba meg kontakte de om jeg fikk vondt der.
Ja, er faktisk rart hvordan bekymringene bare hoper seg opp fra den dagen graviditetstesten slår ut positivt.. hehe.. Jeg har hatt mange forskjellige bekymringer, og de blir ikke akkurat borte heller.. hehe..
Må tenkes at flere blir det etter at de er født også..:) hehe..:P og resten av livet:)
Får håpe du ikke utvikler sf da, for det er ikke noe særlig.. Hvor langt er du på vei nå? =)
hehehe, ja jeg hører jo hvor mye man kan få å bekymre seg over når de har kommet ut også, så er vel en grunn til at man skal få noen bekymringer underveis her! ;) Har også hatt en DEL bekymringer fra den dagen jeg hadde positiv test! ;)
Jeg er like langt som deg ser det ut som? termin 8. april? :) Er det din første?
hehe.ikke sant..:) Er sikkert for å gi oss en foreberedelse på hva som kommer ja..:P
Åja. så artig..:) har termin 8 april ja, men håper hu kommer litt før da. mens terminen er 24 mars, så ganske stort sprik der egentlig.. Er min første ja, så er kjempe spennende..:)
Hva med deg? Din første og eller? Vet du om det blir gutt el jente?=)
Jepp, er min første! :) Blir en gutt her! =) Min termin stemmer helt med menstermin, men håper jo at han kanskje kommer litt før.. er litt lei! ;) Han kan komme fra uke 12! ;) Vil jo helst at han skal holde seg inne til så nærme termin som mulig så jeg ikke må begynne jobbe så mye før! ;) Men er jo sååå nysgjerrig på åssen han ser ut nå, så gleder meg sånn til å få han ut!!