dere med strekkmerker..

tuttemora

Forelsket i forumet
har dere funnet en underverk krem som fungerer?[8D]
 isåfall hvor får man kjøpt denne og hva heter den?[:D]

jeg dytter gjerne med[:D]

noen må da kunne hoste opp en vidunderkur mot dette svineriet??? eller er tingen å få det inn i motebildet[8|]??

ORIGINAL: Tøsa

må nok skuffe deg med at det eneste som hjelper er kondom[;)]

Off eg har noen trekkmerker på magen... (Kunne ønske det var en vidunderkrem mot det)

jeg har plenty av det på magen, men de såpass lyse at de syntes ikke sånn kjempegodt...
strekkmerker får man ikke fjernet, men tenk heller at de har gitt deg verdens vakreste gave :)

Det finnes nok ikke noe, har jeg hørt

Strekkmerkene ligger under huden, der tatoveringer ligger.. Og med mindre du vet om en krem som fjerner tatoveringer, så desverre [:)]

Sol gjør underverker! Men det anbefales og ikke ta solarium før etter 1 år, da det finnes en risiko for at merkene blir lilla..

Bryr meg rett og slett ikke om de=)

hadde endel før jeg ble gravid, og disse strakk seg ble også litt flere da jeg ble gravid..

De er kommet for å blir=) hehe..

[&:][&:]

Jeg er stolt av mine så har ikke tenkt på noe krem for dem:)

Jeg skjønner de som sier at de ikke bryr seg om strekkmerkene og at de har gitt dem verdens flotteste gave! MEN,som med meg: Jeg har over heeele magen,navlen er misforma og jeg har 2 overheng pga at strekkmerkene har laget så mye ekstra hud. Da MÅ det jo ver lov å ver litt bitter?[&:]
Blir så missunelig når det er mange som kommer gjennom et eller flere svangerskap uten èt merke og så må jeg se
slik ut.. føles jo litt urettferdig..[&o]

Back
Topp