Dere med store pupper *ang BH*

aimste

Forumet er livet
bruker dere de med eller uten spiler da?

Jeg må ha spiler.
Jeg bruker vanligvis E, noen ganger D, men da tyter det litt :(
Nå når jeg ammer bruker jeg F

Jeg finner ikke amme-bh'er med spiler... Jeg har bestandig brukt det for å "holde de på plass"

Men dere som har prøvd begge deler, hva syns dere er best? med eller uten spiler?

jeg har lett over alt for jeg og må ha spyler, så fant til slutt på sparkjøp, og de er helt greie og det er store str.

Change fører vel ammebh med spiler opp til J.

Nå har jeg ikke såååå store pupper... I følge målene skal jeg ha D, men det finner jeg ALDRI så jeg bruker C og da velter de ofte ut eller blit klemt slik at de får en bump å ser ut som dobbelpupp...

Jeg foretrekker å gå uten, for  da tyter det ikke noe noen plasser. Men det er jo flaut og irriterende hvis jeg plutselig får stive nippler da og ikke har bh på...

Men bruker med spieler, og helst innlegg/"pushup". Jeg GRUER meg til jeg må gå med ammebh, eller i det hele tatt til det at jeg MÅ bruke bh for å ha innlegg så jeg ikke lekker gjennom toppene...

merete_80 skrev:
Change fører vel ammebh med spiler opp til J.

Jeg har i alle fall flere ammebher med spiler fra change i F og G. Jeg også MÅ ha spiler. Har også kjøpt noen på ebay, og fra mammatrend.no.

Jeg kjøpte på cubus for 3,5 år siden med spiler, men da jeg var der å spurte nå, så sa de at de hadde kun uten spiler.

fant en kjempegod en på H&M men hadde bare en igjen i E... vet ikke om den finnes i større.

ser for meg de er dyre på nett, men skal se hva jeg finner :)

Takk for svar!! :D

jeg bruker nå når jeg ammer E, og jeg MÅÅÅÅÅ ha spiler. passer akkurat de på h&m i strE. Men skulle kanskje hatt en cup større, men det finner jeg ikke.
Har og 2 fra change (samme model men i hvit og svart) men har klart å ødelegge begge. trur de var i E eller F.

Jeg liker best med spiler.
Jeg har kjøpt bhér hos www.underverker.no De har jeg vært fornøyde med.

Og i går fikk jeg bhér fra cellbes i posten. De var veldig gode og stødige. Det var med spiler. Har denne på meg no: 

http://www.cellbes.no/Product/044381?sortBy=Default&sortDirection=Ascending&mid=71&oc=036

Anbefales. Billige var de også.

Før jeg begynte å amme hadde jeg aldri hat på meg en bh uten spiler. Men leste en plass (eller mange plasser...) at det ikke er så lurt med spiler når man ammer fordi melkekanalene blir tette. Men uansett, jeg prøvde en amme-bh med spiler i I-cup, men den var for liten... Jeg bruker Anita amme-bh i I-cup, og mamalicious, begge uten spiler. Nå syns jeg spiler gjør vondt. Håper det går over etter jeg er ferdig med å amme, for puppene blir om mulig enda styggere med amme-bher. Dratt utover i stedet for innover...

Eg vil gjerne slå eit slag for www.bravissimo.co.uk ! Kjempeutvalg i store størrelser, kjapp levering og ikkje så alt for galne prisar. Dei har nokre amme-bh'ar og:

http://www.bravissimo.com/products/lingerie/nursing-bras/#/1?show=16&sort=1

Eg kjøpte ny bh i København i helga (Triumph-butikk), H-cup. Dei hadde akkurat EIN i min str og av den typen eg likar aller best: med spiler og "fast cup", altså sånn som står av seg sjølv om du skjønar. Første gong på mange år eg har funne den typen i min str. Dessverre gnager den eine spilen noko hinsides under eine armen, men med gnagsårplaster går alt bra...

Ønskar meg brystreduksjon når eg er ferdig med barn/amming, bh-handling er eit mareritt, og ikkje minst: dyrt!

Nå er det en stund siden jeg ammet, men de største jeg fant var på Cubus. Det var noen dyre syns jeg å huske, men brukte de lenge etter at jeg sluttet å amme også fordi de var så gode... De hadde spiler. Det var i str. DD

Ellers hadde de kun fram til C i amme bh-er på H&M her jeg bor... så der ga jeg opp...

Back
Topp