Dere med stooore bryst...

McQeen

Gift med forumet
Hvor får dere tak i bh?
Hva str har dere?
Hvordan gikk det mens dere var gravide....ble ikke brystene større da??

Jeg har selv vannmeloner å sliter så sykt med å finne bh er...brrr[:@] Å nå når jeg er gravid så er det jo helt umuligt[:(]

Kappahl har store størrelser.
Har ikke såååå store da (d- cup), men går likevel dit for å kjøpe

Jeg kjøper mine på Kapphal.. Der har de store størrelser..

Jeg er så lei av å ikke finne gode bh er...å dette er jo spesielt når man har store bryst at man trenger det pga av belastningen.
Har kjøpt noen men sitter liksom ikke på, jeg betaler gladligt 1000,- for en bh som er SKIKKELIGT.....som sitter perfekt.
Hørre med legen idag om jeg kan få noen piller slik at jeg ikke vokser sånn i brystete mens jeg er gravid....går jo på det psykiske å det sliter på[:(]

Mine este ut fra 75D til 80G fra begynnelsen av svangerskapet til ammingen var i orden. [&:] Jeg fant heldigvis en butikk med mammaklær og klær for store damer her i byen, hvor jeg fant godt (og ikke så helt forferdelig dyre) amme-bh'er. Har ikke noen passende vanlige bh'er nå, men jeg regner med at jeg får tak i passende størrelser i undertøysbutikker. Har forresten sett at la Redoute har noen bh'er i større størrelser, og det til og med i litt ok farger. Jeg synes Triumph-bh'ene er veldig fine, men de går kun opp til F-cup, dessverre.

ORIGINAL: Lillegulrotmor82

jeg har en venninne som handlet på www.brastop.com tror jeg det er....! jeg har hatt store bryst tidl.. men de er operert nå... handlet egentlig det meste på lindex......

Signerer! [:)]
Har også operert mine, men før det kjøpte jeg alle mine BH på Lindex.

fikk mye større under graviditeten, og nå når jeg ammer[:'(] bruker nå 80E.. fant en kjempegod på lindex, så den kjøpte jeg to av... regner jo med at de minsker igjen slik at jeg kan bruke de gamle bhène etterpå, de er 75-80C og noen i D..

det vanskeligste er egentlig å finne noen som er 75-80 rundt og E i cup.. virker som de lager store cuper til store damer.....

ORIGINAL: neflonde og prinsen

har ikke stoooore pupper da men... bruker 70 E, og det er ikke akkurat noe H&M og de andre billigkjedene har inne.

Men thriumph og Chantell som er de billigste "dyre" merkene, har utrolig gode bh-er i alle størrelser. De får du hos vivikes, noen på sparkjøp, og hos undertøysbutikker. Noen Lindex butikker har også noe thriumph... men ikke mye i alle størrelser...

70 E??? nei du har jo ikke store pupper du da [8|] hmm

Hei  Jeg kjøpte mine på alexi.no. De er dyre men veldig gode

Back
Topp