dere med stonz

tigerbebis

Gift med forumet
Hvilken størrelse har dere?

Herman har jo, men det er for små nå, og så husker jeg virkelig ikke hvilken størrelse jeg kjøpte til ham! [8|]
Er det small, mon tro? Eller er det medium?

Vet jo at luene er ekstremt små i størrelsene, men er det det samme med skoa?

Skal jeg bare bestille large?
Hm?

[8D]

Mickan har Medium, de passer helt greit. Kan vel si at hun har vokset inn i dem nuh.

Gå for Large, da har du dem lenger.

(og jeg husker at du skrev i en annen tråd at de du kjøpte til han var i Small)

ORIGINAL: stinefine

Mickan har Medium, de passer helt greit. Kan vel si at hun har vokset inn i dem nuh.

Så godt at du har superhusk! Min sin er nemmelig særs særs dårlig [8D]

Da går vi for large! [:D]

ORIGINAL: tigerbebis

ORIGINAL: stinefine

Så godt at du har superhusk! Min sin er nemmelig særs særs dårlig [8D]

Da går vi for large! [:D]

*hukommelse som en elefant*

Æ har ett par ætter Othelie i størrelse 6-18 mnd (trur æ..) åsså kjøpt æ ett par 1-3 år te Mathea. Trur dæm ætter Othelie kan bli små te bhgen te vinter'n..

ORIGINAL: milo_78

hvordan er det med de stonza? blir det ikke litt varmt og bruke de på sommeren??
har tengt på og kjöpe et par i flere år, men det har aldrig blitt noe av.
finner jeg noen som selger sine rimelig, så kjöper jeg et par til mini hadde jeg tengt

Slenger meg på denna??

Nå vet jeg ikke hvordan det er hos dere, men her på sunnmøre så plages vi ikke akkurat at alt for varme sommere!! Hehe.. Så akkurat det problemet der ser jeg ikke i det hele tatt. Tenker at de kan være greie og ha på når det er regn i lufta og sånt. Og om en kjøper de store, så gjør det jo ikke noe om de ikke blir brukt akkurat et par mnd på sommeren heller [;)]

Back
Topp