Dere med stoff sofa,gjerne fra Bohus..

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Har en Boston sofa derfra hvor sitteputene deler seg og trekket rundt vrir seg..Hadde en mann derfra her nå som så på de og han sa at alle stoffsofaer MÅ man åpne trekket på, masere putene og vri trekket på plass med jevne mellomrom... seriøst? ble dere opplyst om det? vi fikk ikke noe info om det overhode og hadde jeg visst det hadde jeg ALDRI kjøpt den!

Han sa det at det gjelder alle stoffsofaer utenom 1-2 de selger...

Skal få nytt fyll i de to største putene da de er ødelagt/limet har løsnet..men kødden mente vi burde kunne limt de selv..og i tillegg at vi burde kunne hente nye puter hos de som tar oss en time å kjøre hver vei 

Jeg vil heve kjøpet NÅ..faen så useriøst!

Vi har en lignende stof sofa fra Bohus og har hverken blitt opplyst om eller gjort det du beskriver. Tar putene bare ut av trekket når det skal vaskes... Bortsett fra det er jeg ganske så misfornøyd med sofaen, men pga andere ting.

Vi har og har hatt sofa fra bohus. Har aldri hørt om det.
Sånn ellers har jeg vært veldig fornøyd med sofaene. Var enkelt å fikse putene på den første sofaen. Var bare å banke de på plass. (var heller ikke mye). Denne vi har nå kan en ikke ta av trekket på sitteputene. Hadde jeg kommet på å sjekke det hadde jeg ikke kjøpt den.

Har en Howard...

Vet de må imprigneres, helt i innkjørselen! ;D Altså kjappest mulig.

Har aldri hørt dette om putene...Annet enn at våre må bankes siden de er dun.

Vi hadde stoffsofa fra bohus - husker ikke hva den het. Fikk aldri opplyst noe sånt som du nevner... vi fikk hevet kjøpet vårt, og pengene rett på konto - av andre grunner... Sofaen nuppet sånn at den så ut som om den var 10 år gammel og hadde vært brukt i en barnehage av 20 unger, når den egentlig hadde vært brukt av 2 voksne i 4 mnd.
I tillegg hadde rammen knukket før vi fikk den...

Vi har også boston sofa, og det er så ufattelig frustrerende med putene som ikke klarer å ligge i sofaen, trekkene vrir seg og putene ser ikkke fint ut! Jeg ble ikke informert om å måtte justere på trekket en gang i uken, fikk ikke rensestoff til sofaen (noe jeg har hørt mange andre fikk med når de kjøpte sofaen) og vi fikk en sofa med hull i skinnet.. Jeg er så frustrert! Nå har vi hatt sofaen i noen år, og er fornøyd i den forstand, men hadde jeg visst om dette så hadde vi nok vurdert andre sofaner... Tror jeg... =) hehe

Back
Topp