Dere med steamdusj og/eller massasjekar

Vibeke83

Gift med forumet
Til sommeren skal vi få oss helt nytt bad, og derfor vil vi ha både steamdusj og massasjekar.[:)]
Har ingen kunnskap om dette fra før, men hva syns dere om disse da?

Ble små bilder, men... Jeg syns de ser bra ut, men de har ingen utstillingsmodeller av dem, så må bare stole på bildene. Begge er på tilbud, dusj: 10990 og badekar: 12990! Er ikke dette veldig billig?? Eller? Er det noen som vet hvor mange års garanti det pleier å være på slikt? Disse er det 2 år på...

Jeg syns både dusjen og karet så fine ut og prisen viker heller ikke værst[:D]
Vi har et sånt giga dusjkabinett med badekar i bunnen,og vi ga 20 000 for det på tilbud(kostet egentlig 27000)..
Når det gjelder garantien er jeg litt usikker på hvor mange år det er på vårt for det er det sambo som holder styr på her i huset[8D]
Men vi har vært kjempe fornøyde med vår dusj ihvertfall[:)]
Skal bytte det ut i løpet av året,men det er fordi vi skal ha kun masasjekar på det badet der dusjen står nå,også dusj på det andre badet vårt i stedet

Fant forresten link til et slikt vi har:

http://www.dittnyebad.no/index.php?action=item&id=143&prevaction=category&previd=1&prevstart=0

MinKo: Har sett kombinert, men vi har lyst på separate.[;)] Men tusen takk for link likevel![:)]
Katrineisabell: Den linken du la ut, det er der jeg har funnet disse også! Er det fra den siden dere bestilte eller? I såfall er det godt å vite at du er fornøyd![;)]

er det til to bad??

om det er til samme bad, hvorfor ikke ha slik dusj med badekar som er med boblebad[8D]
eller hvordan jeg skal forklare det...

kan finne bilder om du ikke helt forstår meg[8D]

aa. så ikke at det allerede var nevnt:P haha

ORIGINAL: Vibeke83

MinKo: Har sett kombinert, men vi har lyst på separate.[;)] Men tusen takk for link likevel![:)]
Katrineisabell: Den linken du la ut, det er der jeg har funnet disse også! Er det fra den siden dere bestilte eller? I såfall er det godt å vite at du er fornøyd![;)]

Det var der inne du fant de ja? Da skal jeg si deg det at vi er storfornøyde[:D] Jeg har hatt utrolig mye glede av den dusjen! Nettopp tatt meg en runde inni der.hihi Akkuratt der vi bestilte fra og det er null og utsette der altså[;)]
Men jeg skjønner godt at dere vil ha separat dusj og kar. Det er akkuratt det vi vil nå også så vi må jo krype til korset og selge dusjen vår,eller sette den i det andre huset vårt her på gården[8D]

ORIGINAL: Katrineisabell

ORIGINAL: Vibeke83

Det var der inne du fant de ja? Da skal jeg si deg det at vi er storfornøyde[:D] Jeg har hatt utrolig mye glede av den dusjen! Nettopp tatt meg en runde inni der.hihi Akkuratt der vi bestilte fra og det er null og utsette der altså[;)]
Men jeg skjønner godt at dere vil ha separat dusj og kar. Det er akkuratt det vi vil nå også så vi må jo krype til korset og selge dusjen vår,eller sette den i det andre huset vårt her på gården[8D]

Så bra!!! Da skal jeg fortelle mannen at det ikke er noe å lure på engang, haha![;)]
Kommer til å få ganske stort bad, så derfor vil vi ha det separat. [:)] 

Back
Topp