Dere med større barn

Hadde tenkt å vente til ol. Men det ser ut som magen kommer litt fortere denne gangen og merker at det blir litt lenge å vente. Har ikke sagt det ril noen enda men vil fortelle det ril ungene i uke 14 etter en ul da. Det kan bli lenge For de å vente også hvis jeg sier det for tidlg merker jeg. De skal få gleden av å fortelle videre til andre. :) tror det blir stas !

Har fortalt, men han er to og skjønner lite. Tar på sin mage og sier: baby inni der. Hehe. Av og til min og da.
Vil du bli storebror: ja
Skal det komme en baby og bo med oss? nei

Hehe

fortalte det i uke 8 sist gang, men mista i uke 12:( så tror vi venter litt denne gangen.

Fortalte i går :) kjempe godt mottat :) de har full navnediskusjon nå :p

Skal på innvendig ul i morgen pgr av endometriose så kanskje etter det :) hvis alt er ok :) har en jente på 5 som hele tiden skal ligge på magen og høre...hun vet ingenting så litt rart at hun skal kose / høre på magen hele tiden :) er sendt på reaksjonen til han eldste på 13 ;) jeg fikk en lillesøster da jeg var 16 og jeg var kjempe flau hehe :)

Her er eldste bare 4, så de skal ikke få vite noe enda.. Er utorlig dårlig, men de takler det fint og spør ikke så mye heldigvis :P

Tenker å holde det til det blir synlig gravidmage. Så de slipper å vente så lenge..

Nei, skal nok ikke gjøre det før laaaangt uti svangerskapet. Sist fikk eldste vite det tidlig, å da var det så lang ventetid for henne.

Har sagt innimellom at han skal bli storebror , men han fylte ett år på søndag så tror ikke han skjønner så mye enda XD

Nei vil ikke si noe enda. Vil på ul og vite kjønn og at alt er ok.
Jenta mi fyller 4 snart å hu kan ikke holde munn til andre hehehe

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Her fikk 4-åringen vite det på fredag, etter tidlig UL. Han forteller det til alle... :-p Men men... Var en del som hadde mistanke og vil heller at han skal fortelle det enn at han hadde fått hørt det av andre før vi hadde sagt noe...

Vi venter litt lenger med å fortelle :-) Mine barn er 23 mnd og 3.5 år, så det haster ikke :-)

Back
Topp