Dere med større barn

Nei, for tidlig her.. Men kommer til å si det til de først, slik at de kan få gleden av å fortelle det videre ♡ Tipper rundt uke 12 - 14!!

Nei. Ikkje endå! Men ska fortella med ein gang me har vert på UL i veke 12 å alt ser bra ut:-) Gleda meg:-)

Vi har bestilt UL 8+6 og dersom alt ser bra ut da, blir vi å fortelle det da, altså når jeg er 9 uker. Skulle gjerne ventet til jeg er 12, men siden jeg har vært så dårlig er det vanskelig å skjule, så da får vi heller ta sjansen. Vil ikke at han skal få spørsmål før vi har fortalt det (og bor på et veldig lite sted).

Vi syns de burde få vite nå. Skulle egentlig si etter 12 uker, men har sett to ganger på ul at ting er bra, så da får vi håpe det går fint...

Vi fortalte også idag.

Fortalte det uke 6pga av begynte å bli så kvalm.. han eldste husker fra forrige gang... Så må bare satse på at det går bra :) Ho på snart 2år skal jeg si det til når magen blir større.. Vet ikke hvor mye ho kommer til å skjønne at det er en baby inni magen til mamma.. men må bare prøve å forberede ho de siste ukene så godt det lar seg gjøre også :)

Føler det er for tidlig, men gleder meg til å fortelle det :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vi skal fortelle det til mannen min sin datter når i drar på vinterferie, da er jeg litt over 10 uker :) Har vært på en ul som viste et bankende hjerte :)

Eldste gutten her vet det :) å han syns det er utrolig stas å ha en hemmelighet med mamma og pappa :D
men måtte minne han på i sta før han dro til farmora si å ikke si det der :)

Fortalte det til mine i uke 9 etter å ha vært på UL. :-) bor på en liten plass med høyt ryktenivå,så vi ville være sikre på at ungene fikk vite der av OSS... Så har de nå fått sagt det videre når de har hadd lyst ;-) Nå får jeg da klager fra voksne om at jeg ikke har sagt noe..de har hørt det fra ungene,men turte ikke tro på det før de fikk bekreftelse fra oss ;-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Venter til vi ska fortelle det til alle etter oul forvente ikke at ei på 4som vil så gjere ha søsken :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke enda. Vi tenkte oss på en privat ul i uke 13-14, (da kan de se kjønn også). Så det blir å fortelle det etter det :) Gleeeder oss!! De ønsker seg så en baby ❤️

Hadde tenkt å vente til ordinær ul når man vet kjønn og ventetiden ikke bør så lang,men får se hvor stor jeg blir og om alle andre får vite det så tror jeg nok 3 åringen får det med seg:)

Har ikke fortalt det ennå, skal vente så lenge som mulig, siden ting er så usikre. Han har ønsket seg småsøsken så lenge, og har blitt skuffet så mange ganger, og tok tapet av Mikael utrolig tungt. Er livredd for at det skal skje igjen, for hans del. Men såååå lykkelig han kommer til å bli hvis det lykkes denne gangen!

I dag :) ligger innlagt pga kvalme. Eldste er i skolealder så synes det er riktig å informere . Stor tro på åpenhet for å skape trygghet hos barna. Mamma på sykehus kan jo i utgangspunktet gi en del spm og usikkerhet hos barnet om det ikke får svar :)

Har sagt det til mine to, og de har faktisk holdt tett. Det har vært vår lille hemmelighet. Men nå har de fått lov til å fortelle det til noen av våre nærmeste.

Vi har ikke sagt noe enda, spesielt ikke siden jeg har blødd så mye. Tenkte å vente til uke 12, 8 uker i dag.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Fortalte det i går. Så nå går hun stolt rundt og sier at hun er storesøster. :)

Back
Topp