Dere med større barn (6 klasse,gutt)

Biramar

Gift med forumet
Hvilket regntøy har dem?
Gjerne bilde..... Mye som ikke er kult nok om dagen altså[8|]

Når guttungen kom opp i den aldern der så nyttet ikke regntøy[8|]

Kjøpte vannavisende sort sett med jakke og bukse på cubus.
Det godtok han kun for det var svart.

Nå var de på leirskole ei uke i Mai, da kjøpte vi et billigt regnsett på spar kjøp, han var ikke no blid når han såg det, men han brukte det da den uka.

Han er begynt første året på ungdomskolen nå, og nå bruker han softshell jakke til alt, regn, vind kulde, ja alt sammen [:)]

Min nekter å bruke regntøy.. [>:]

Hun vil ikke ha regntøy.. Så bruker jakke og bukse fra Helly Hansen hvis hun må[8D]
Ellers er det bare softshell jakke, og hvis hun rekker smette ut døra uten at vi ser så er det kun hettejakke.. (sånn collegejakke)

Hun går i 6 klasse..

Okei..... Akkurat sånn det er her da[:'(]

Har jente i 6.klasse, og her går regntøyet fra Norheim an i ekstremt regnvær. Friske farger og tynt stoff. Gummistøvler fra Viking i Ilse Jacobsen-stil, og paraply hvis det ikke regner så mye. Men det er nok viktigere å se kul ut enn å være tørr, ja...

Min går i 5 klasse, og både han og mellomste (3 klasse) har HH regnklær. Eldste tar det ikke på seg med mindre han MÅ. Jeg liker ikke regnklær jeg heller... Synst det meste er klamt og ekkelt[&:]
Han klager ikke på regntøyet når han først har fått det på seg da. Støvler går han bare med hvis vi gjemmer joggeskoene[8D]

Back
Topp