dere med spiral

nordlands pia

Glad i forumet
jeg har hatt min i 16 mnd å nå denne måneden fikk jeg plutaelig ikke mensen har merket at det er blitt litt mindre hver mnd... men jeg lurer på om der er andre som har mistet mensen så lenge etter den var innsatt.. har jo hørt at der er noen som mister den , men så lenge etter?????

Jeg har hørt at det er vanlig med hormonspiral (har selv kobber så her mister jeg ikke) men jeg hadde tatt en graviditets test bare for å være på den sikkre siden. Ikke at det er sansynlig at du er gravid men hadde gjort det fordet jeg da[:)]

jeg satte inn hormon i des 07, blødde i 1,5-2mnd etter innsetting og har hatt 1 mens siden den gang.....tar graviditetstester med jevne mellomrom for å være på den sikkre siden, klarer ikke heeeelt å stole 100% på den ettersom jeg ikke har mens..

okei godt å høre at det ikke bare er meg... jeg skjønner det liksom ikke det er jo dette jeg har ønsket meg men når den plutselig er borte så blir en nervøs.... jeg kan absolutt ikke bli gravid.. jeg går på medisiner som gjør det slik at man ikke skal bli gravids da det ødelegger fosteret...

Back
Topp