Dere med/som har prøvd falske negler (Typ støpte(?) )

Mr.Darcy

Gift med forumet
Altså slike negler man "støper" på, på en måte...skjønner dere hva jeg mener?

HVordan er det å få av disse igjen...? Må man til neglepleieren igjen, eller kan man enkelt ta dem av selv?

Har så innmari lyst å få neglene mine fikset til et bryllup...og har jo seff lyst å ha dem så lenge som mulig....men hva når jeg ikke vil ha slike negler...hva da?

Aldri tenkt på egentlig...er der en gang i mnd å fikser på de og det har jeg gjort i 10 år[:D][:D]

Jeg har hatt to ganger, og begge gangene har jeg fått de av selv ved å sitte med de i neglelakkfjerner med aceton. MEN neglene under er ødelagte etterpå, og mine ble ikke fine før de hadde vokst ut igjen[:)]

Sitt med fingrene i aceton ja.. Jeg fikk gjort det i tyrkia før jeg kom hjem på fredagen... Deilig at ikke neglene flises opp og knekker

ORIGINAL: McMor

Jeg har hatt to ganger, og begge gangene har jeg fått de av selv ved å sitte med de i neglelakkfjerner med aceton. MEN neglene under er ødelagte etterpå, og mine ble ikke fine før de hadde vokst ut igjen[:)]
Sign,samme her!!
Nesten like greit å spare ut selv,og heller få de fint fila hos en neglepleier,og lakke de fine istede [:)]

Med akrylnegler må man løse de opp med aceton og med gelenegler må man file de ned, men mine ble uansett stygge og svake etterpå :P

Du bør gå til en negledesigner å få de fjernet, dette er fordi vi har egne gele removerer som då ikke vil skade og ødelegge neglen som er under... hvis du river å sliter i de selv så kan neglen bli ødelagt..

Første gang jeg hadde, gjorde jeg det i salong, men etter de tok dem av var neglene så ødelgte og såre at jeg ikke kunne kle på meg selv eller bruke hendene til noe. Det var grusomt.
Så ikke før 6 år etterpå tørte jeg å prøve igjen, da med et sånt hjemme-kit jeg kjøpte, neglene ble kjempe fine og det gjorde ikke vondt å ta dem av (bare tidkrevende). Men desverre så blir jeg så fristet til å bite på neglene når de er sånn, så jeg kommer ikke til å bruke det igjen [:D]

Med andre ord...jeg tror jeg skal holde meg unna [&o]

Back
Topp