Dere med småbarn

Relaxet

Andre møte med forumet
Hvordan går det egentlig? Lille jenta mi er 21 mnd og kjempe vant til å sitte mye opp på meg og liker å hoppe på magen osv. Nå får hun ikke lov til det, føles litt teit. Og i tilleg så sparker hun av og til til puppene, og da hyler jeg av smerte[:o]. Det gjør jo så vondt.

Her går det kjempe greit. Lillemann er ikke vandt til å være oppe på fanget hele tiden. Så han trives best på gulvet å leke der og vi ligger heller sammen med han å leker. På kvelden så sitter vi å koser før og etter kveldsmåltidet. Når vi lager middag sitter han i stolen med oss på kjøkkenet med en leke. Og når han vil hoppe o.l. så får han hoppe på fanget, men er litt påpasselig med magen[:)]  Han har tendens til å sparke masse på stellebordet så da sperrer jeg med hendene. Og når han treffer puppen sier jeg - nå fikk mamma vondt, auau[:)] Også ler han[:D] Må bare bite i meg smerten[;)] Men føler det går ganske bra egentlig....[:)] 

Her også går det bra. Leker og herjer som vanlig, er bare litt mer påpasselig med magen[;)]

Her herjer vi som vanlig.. Han bruker ikke å hoppe så mye på meg.. Men, syns det er kjempe gøy at jeg ligger på gulvet å han klattrer. Vi gjør det, men er forsiktig med magen [;)] Jeg sier at mamma har en baby i magen, som får auau visst han hopper på den. Å da sier Ja [:)] Forstår veldig mye, å han er 20 mnd!

Jenta vår er to og et halvt. Hun er manisk til å gi meg en albue i puppen, men ellers går det stort sett bra. Hun ville klatre på magen min da jeg lå på ryggen en dag. Da sa jeg nei, mamma har en bitteliten baby i magen sin. Neeeeei, sa hun med den tullestemmen og lo. Det hadde hun ikke tro på.[:D] hun prøvde igjen og igjen og historien gjentok seg. Til slutt ga hun opp.

ORIGINAL: Tvilling82

Her også går det bra. Leker og herjer som vanlig, er bare litt mer påpasselig med magen[;)]

samme her [:)]

ORIGINAL: **Tonje**

samme her [:)]

her og

samme her i huse[:)]

Jenta mi er 1år..syns det går veldig greit,men det eneste er at jeg ikke kan løfte henne nå da[&:] Er litt trist syns jeg..Hun kan jo ikke gå heller,så jeg må liksom få andre til å gjøre det meste akkurat nå..
Men jeg satser på at det ikke er sånn altfor lenge da[:)]

Leking og herjing går liksom bra, passer litt ekstra på magen, som mange andre her. Men jeg sliter allerede med bekkenet, så jeg kan ikke bære datteren min så mye som hun gjerne skulle likt. Hun har aldri vært noe "bære" barn, men nå er hun typisk blitt det...

ORIGINAL: Kanskje mamma til 2

Leking og herjing går liksom bra, passer litt ekstra på magen, som mange andre her. Men jeg sliter allerede med bekkenet, så jeg kan ikke bære datteren min så mye som hun gjerne skulle likt. Hun har aldri vært noe "bære" barn, men nå er hun typisk blitt det...

Jeg har også måttet trappe veldig ned på bæringen. Jeg hadde bekkenløsning før jeg ble gravid også, så jeg har prøvd å begrense det fra før av, men nå løfter jeg kun når jeg må. Setter meg ned for å trøste i steden for å løfte osv.

Back
Topp