Dere med små søsken

Ja kommer til å ha adapter til bilstolen å tar han med inn i gangen i bhg. Går hvertfall ikke fra han i bilen :-)

Jeg har også tenkt litt på det, hvis jeg skal hente og mannen har mulighet for å være med bebi, er det nok det jeg velger i starten! Det er viktig for meg at storesøster får mamma litt for seg selv, og at ikke bebi stjeler all oppmerksomhet:-)

Jeg kommer til å ha bæresjelet på/med meg, og så putte babyen oppi der når vi forlater bilen for å gå inn til barnehagen. Drasse på svære bilstolen gidder jeg ikke :P

Triller frem og tilbake barnehagen hverdag med den lille for å levere de to største i barnehagen. Siden mannen jobber er det jo jeg som levere, å da må jeg såklart ha med babyn.

Vi blir å trille frem og tilbake. :-)

Triller her også ;) godt å komme seg ut litt :)

Hvor skal ellers babyen vere? :confused:

Storebror begynner på skolen til høsten så vi kommer til og trille til skolen når det er godt vær og vi orker..Resten kjører vi og da må jeg ta med småen ut av bilen da jeg ikke går ifra barna i bilen..Det er ett stykke ifra parkeringsplass så det tør jeg ikke!!

Ja, jeg lar ikke babyen vente alene i bilen. Til høsten begynner de på skolen. Regner med at jeg må kjøre de ettersom vi bor utenfor skolekretsen.

Det er jo i begynnelsen at de ikke skjønner at mamma og pappa faktisk kommer tilbake, de tror jo man er borte bare man går ut av rommet. Mai er begynnelsen på de varme månedene, bæresjal er vel tingen om man ikke gidder å dra med bilstolen og må levere andre barn. Det tar jo faktisk litt tid å levere dem..?

Triller frem og tilbake til bhg ;-) tenkte også bæresele de dagene det regner skikkelig og vi kjører :-)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Ja, selvfølgelig. Hvor skal ungen ellers være? Han kan ikke være i bilen alene. Det tør jeg ikke. Hva om han gråter? Eller gulper og setter det i halsen og må ha hjelp? For ikke å snakke om at babyer ikke vet at mamma kommer tilbake snart. Eller hva om det skjer noe med meg? får et illebefinnende og blir sendt på sykehuset også vet ingen at det sitter en bitteliten baby i en bil uten luft....

her blir ungen med på det som skjer, uansett.

Her enten triller vi til bhg eller kjører bil. Kjører vi bil, blir det bæring av bilstol inn i bhg :) Der hvor jeg går, går lillebror :)

Back
Topp