Dere med små prinsesser

Milje

Elsker forumet
Her begynner allerede jenta mi og få litt lange "lokker" i nakken, og har jo lyst og sette i små "musehaler" etterhvert, har også lyst og kjøpe rød sløye til jul[:)]

Men stikker/klemmer/spenner er jo bittesmå... Tenk om hun får tak i de og dytter i munnen?
Er jo gjort på et sekund det.... Hva gjør dere da?

brukte ikke hårpynt før snuppa var ca 2år vi....hadde ett par sløyfer med borrelås som vi brukte når hun var baby, men d var sjelden...

ORIGINAL: Niceday

brukte ikke hårpynt før snuppa var ca 2år vi....hadde ett par sløyfer med borrelås som vi brukte når hun var baby, men d var sjelden...

ja, da hadde det jo ikke vært så mye og lure på....[:)] 
Men har en følelse at vi blir nødt til og "sette" bort håret litt før det her[:D] Drar i håret hele tiden nå... og dytter ALT hun finner i munnen[&:]

Hihi.. Snuppa har mini-hestehale (rottehale) og mye hår på hodet:p men har ikke satt noe i det..

Datteren min hadde mye og langt hår når hun ble født, og jeg satte hårspenne i luggen fra hun var ca 4 mnd. Fant sånne baby-hårspenner på Accessorize. Hun puttet dem ikke i munnen, men fulgte jo med også...gikk kjempebra![:)]
Siden hun var såpass liten når hun begynte med hårpynt har det aldri vært et problem at hun tar det ut heller. Hun er vant til å bli fiksa på håret hver morgen, og syns hun er sååå fin! [:)]

Dersom du trenger hårstrikk pleier de å ha bittesmå, tynne hårstrikk uten den metalldingsen på HM![:)]

ORIGINAL: ellaumbrella

Hihi.. Snuppa har mini-hestehale (rottehale) og mye hår på hodet:p men har ikke satt noe i det..

Sånn det begynner og bli her også... iallefall 5 cm nå[;)] Har liksom ikke lyst og klippe det heller da....Og Tante og onkel "mobber" fordi hun nesten har hockey-sveis[8|] 

d første jeg begynte med var vel sånne pittesmå strikka... sånn gummistrikka i mange farga, str me ei krone.. jeg kjøpte på glitter... også brukte jeg hårbøyle av og til...

ORIGINAL: Mrs.H

ORIGINAL: ellaumbrella

Sånn det begynner og bli her også... iallefall 5 cm nå[;)] Har liksom ikke lyst og klippe det heller da....Og Tante og onkel "mobber" fordi hun nesten har hockey-sveis[8|] 

Haha, samme her! Men blir ikke å klippe det

ORIGINAL: dronningmia

Datteren min hadde mye og langt hår når hun ble født, og jeg satte hårspenne i luggen fra hun var ca 4 mnd. Fant sånne baby-hårspenner på Accessorize. Hun puttet dem ikke i munnen, men fulgte jo med også...gikk kjempebra![:)]
Siden hun var såpass liten når hun begynte med hårpynt har det aldri vært et problem at hun tar det ut heller. Hun er vant til å bli fiksa på håret hver morgen, og syns hun er sååå fin! [:)]

Dersom du trenger hårstrikk pleier de å ha bittesmå, tynne hårstrikk uten den metalldingsen på HM![:)]

Får kanskje titte der etterhvert da[;)] Er bare det at håret er jo så glatt, så ser for meg at hun får dratt de fort ut....men er de så små att de ikke vil være noe farlig og svelge?
Kan liksom ikke begynne og bruke hårpynt som er for store og svelge heller da... måtte jo ble noe alvorlig store greier[:D]

ORIGINAL: Mrs.H

ORIGINAL: dronningmia

Får kanskje titte der etterhvert da[;)] Er bare det at håret er jo så glatt, så ser for meg at hun får dratt de fort ut....men er de så små att de ikke vil være noe farlig og svelge?
Kan liksom ikke begynne og bruke hårpynt som er for store og svelge heller da... måtte jo ble noe alvorlig store greier[:D]

Håret til jenta mi var/ er også ganske glatt, men det gikk helt fint![:)]
Tror nok ikke de er så bra å svelge de "baby-spennene" heller, det er bare at de er mindre i størrelse ettersom håret gjerne er tynnere/ finere på babyer. Man må nok følge litt med... men hadde som sagt ingen problemer her. Tror ikke hun helt forstod at det var noe i håret hennes![:D]

Back
Topp