Dere med små barn

Tingeling87

Forelsket i forumet
Gutten min blir 2 år mnd etter babyen kommer,han sover enda 2-3 timer på dagen å regner med han gjør det når baby kommer oxo.
Det eg lurer på er om jeg skal kjøpe tvillingvogn,vanlig bagvogn til babyen å beholde en trille til gutten,eller begge deler!!
Hater å bruke tvillingvogn(har vært dagmamma) men om eg skal ut å handle ol alene blir det jo uaktuelt med 2 vogner,å ha gutten gående ender vel med st eg må løpe etter han med en barnevogn..noen som har erfaring med søskensete? Kunne jo hatt det til korte butikk besøk,shopping ol. Å hatt en tvillingvogn stående hjemme til lurer osv.
Ble litt mye her gitt....

jeg har termin samme dag som jeg hadde med Linus, så han er ganske nøyaktig 2 år når baby kommer. men vi blir ikke kjøpe tvillingvogn. mellom mine 2 eldste er det 1 år og 7mnd og heller ikke da hadde jeg tvillingvogn. Blir å kjøpe ei sportsvoogn til Linus kan ha å sove i bhg i, og som pappaen kan frakte han til og fra bhg i.
ser vi etterhvert at det er et stort behov får vi heller kjøpe etterhvert. men blir ikke kjøpe på forhånd[:)]

Har du vurdert søskenbrett? Så gutten kan stå selv, mellom deg og vognen.

Mellom to og tre er det 26 måneder, og til dem hadde jeg søskenvogn så snart minsta ble så stor at det var naturlig å sitte i sportsvogn. Dersom dette går bra blir det endel tettere avstand mellom disse og jeg tror jeg vil gå for en lett søskenvogn.

Ikke det at mine er så tette, var 2,5 år mellom de to første her, og minste"mann" blir 4 i januar...

Men sist kjøpte vi tvillingvogn som vi har brukt MASSE og en vogn bare til hu også!

Tvillingvogn er genialt i parker, senter osv [:D]

Back
Topp