Dere med små barn *vogn*

Zera

Forumet er livet
dere som har små barn og fått litt vår [:)]
hva bruker dere i vogna nå?

Føler at det blir litt for varmt med voksipose nå, men så blir det plutselig surt og da trenger jeg den... er så vanskelig å vite hva man skal bruke osv....

Jeg har voksiposen, og så har jeg med ett ullteppe. Så hvis det blir for varmt til å ha hele posen, tar jeg av toppen og har bare teppe på han.

Har fremdeles dunposen i vogna her. Han sitter med den åpen hvis været er greit, også har jeg bare igjen om været endrer seg og det blir kaldt. Har sydd en tynnere pose som jeg tar i bruk nærmere sommeren [:)]

Skinn og tykt teppe... [:)] Men her er det godt vær! [;)]

Skinn og tykt teppe... [:)] Men her er det godt vær! [;)]

bruker fortsatt voksiposen[:)]
også har han bare på seg strømpis, body, ullsokker og lue[:)]

Lammeskinn med vogndyne over, også trekket til vogna over der igjen. Hun er god og varm i vogna.

ORIGINAL: Looney

Lammeskinn med vogndyne over, også trekket til vogna over der igjen. Hun er god og varm i vogna.

dunpose her også enda! går over til dyne når ikek det er så kald trekk og vind:) har heller litt mindre på han oppi der!

Jeg har lammeskinn i bunn, så har hun ett helseteppe i ull og dyne. Varierer veldig hva hun har på og om hun bruker både teppet og dyna da, for er varierende vær her for tida. Om morningen kan det være 4+, mens på dagen 20+.

Vi har lagt vekk posen nå. Snuppa ligger på lammeskinn og har dyne og ullteppe over seg [:)] Hun er god og varm. I dag har hun på Onepiece, sokker, ullsokker og tynn jakke. Vogna står i skyggen og der er det vel 8 grader tenker jeg [:)]

Voksi Urban på sure dager med heller mindre tøy.
Varme dager enten ulldress bare (har jo vært varmt her).
Evt varm jakke og dyne gåsedunsdyna bare. Kommer helt ann på.

bruker ennå ullposen, skifter sånn i været hele tiden. + at mini er forkjølet så jeg vil ikke kle av for mye

Back
Topp