Dere med skritt-teller eller klokke/mobil som teller skritt

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hva er det meste dere har hatt på en dag?

Jeg er rett over 32.500, men har planer om å slå det i morgen.
Må jo ha noe å gjøre når mann og barn er bortreist :p
 
Det meste er vel tett oppunder 40 000 [emoji85] Har en veldig aktiv jobb og hvis jeg i tillegg jogger en tur på kvelden, så ligger det på rundt 35 000. Men det er ikke hver dag altså, snittet ligger på rundt 15 000 [emoji4] Og har late dager på rundt 2000 [emoji38]
 
Jesus! Har kun den på mobilen da, men har ikke hatt mer enn 17 000 skritt, og det var på shopping i London med en venninne. [emoji15]
 
Jesus! Har kun den på mobilen da, men har ikke hatt mer enn 17 000 skritt, og det var på shopping i London med en venninne. [emoji15]
Jeg har en tur jeg gjør en blanding av å jogge og gå som jeg prøver å ta en 3 ganger i uken hvor turen i seg selv gir meg rett over 19.000 skritt.
Dager med mye flying på jobb kommer jeg fort oppi rundt 30.000
 
Bruker jeg den på armen er jeg lett oppe i 20 000 på en god dag. Men den teller jo mer enn bare skritt. Med den på mobilen i lomma teller 10 000 ca på en vanlig dag. Meste jeg har vært på på den er vel ca 50 000
 
Jeg har en tur jeg gjør en blanding av å jogge og gå som jeg prøver å ta en 3 ganger i uken hvor turen i seg selv gir meg rett over 19.000 skritt.
Dager med mye flying på jobb kommer jeg fort oppi rundt 30.000

Tror nok jeg har mange skritt som ikke kommer med fordi jeg ikke har mobilen på meg hele tiden da, og den ikke registrerer alt heller. :p men likeveeel! Tipper jeg får mange på en dag på jobb da, men har ikke mobilen på meg når jeg jobber.
 
Nesten 35.000. Pokemon jakt hjelper på antall skritt [emoji23]
Ingen planer om å slå den rekorden. Når jeg er på poketur blir det gjerne ca 20.000 skritt.
 
Mange av dere som har fitbit eller!??

Ikke for å drepe gleden til noen her altså men fitbit charge2 har stor feil når det kommer til telling av skritt! Både min om mannen sim teller skritt når klokka er av armen eller når vi sitter stille[emoji23] klagde på dette i sverige der de ble kjøpt og fikk til svar at dette gjelder nesten alle klokkene og at det skal forbedres til neste verson kommer[emoji23][emoji38]
 
Mange av dere som har fitbit eller!??

Ikke for å drepe gleden til noen her altså men fitbit charge2 har stor feil når det kommer til telling av skritt! Både min om mannen sim teller skritt når klokka er av armen eller når vi sitter stille[emoji23] klagde på dette i sverige der de ble kjøpt og fikk til svar at dette gjelder nesten alle klokkene og at det skal forbedres til neste verson kommer[emoji23][emoji38]
Hsr fitbit å det er sjekket, den teller helt likt som mobil ;)
Hørte fra noen som hadde klaget at det gjaldt noen få parti
 
51786 står det på pulsklokka mi 11. juni i år...lurer på om jeg har vært litt over det en gang før...
 
Mange av dere som har fitbit eller!??

Ikke for å drepe gleden til noen her altså men fitbit charge2 har stor feil når det kommer til telling av skritt! Både min om mannen sim teller skritt når klokka er av armen eller når vi sitter stille[emoji23] klagde på dette i sverige der de ble kjøpt og fikk til svar at dette gjelder nesten alle klokkene og at det skal forbedres til neste verson kommer[emoji23][emoji38]
Har en fra Garmin.
Stemmer ganske bra med mobilen når jeg går med begge
 
Mitt maks er vel på 24000 så langt. Men jeg har kun teller på mobilen, og den ligger som regel igjen i skapet når jeg er i stallen og sånt.
Men så er jeg kanskje ikke så sprek heller :p

Ønsker meg klokke.
 
Back
Topp