Dere med skolebarn.

Nanne-Mi

Venter min tredje skatt <3
Er det noen som har skolebarn som bruker blinkesko? Eller vet om det er noen på skolen som bruker det? Sønnen min som går i 3 klasse ønsker seg det...men jeg vet ikke om det kanskje blir for barnslig? Vil ikke at han skal bli mobba for å gå med sånne sko heller :/
 
Om han vil ha det så hadde jeg kjøpt det.
Om det er blinkesko på skolen kb går på vet jeg ikke
 
Det hadde jeg lett kjøpt om han ønsker seg :) kanskke resten av gutta følger etter :p

Skjønner godt peoblemstillingen din altså, jobber i skolen selv , men heldigvis går vi framover og ikke bakover når det kommer til mobbing.
 
1 til 4 klasse på skolen her bruker mye blinkesko. Er jo forskjellige varianter da. Mi i 1klasse liker sine blinkesko med disneyprinsesser på. Men ser de litt eldre unga her mer tøffe sko med blinking i alle farger under. Ikke samme type blinkesko som mi da.
 
Har ikke inntrykk av at det er uvanlig, men har ikke merket meg det spesifikt.

Hadde uansett tenkt mer at ungene får gjøre det de liker, være seg selv osv, heller enn å følge strømmen på den typen ting for å unngå potensielle ufine kommentarer. Er jo de med eventuelle kommentarer som oppfører seg feil.
 
Førsteklassingen har blinkesko. Tredjeklassingen min vil ikke ha mer, men flere i klassen hans har. :)
 
Min går i 4 og ønsker seg det, men han har desverre så stor fot at dem ikke passer. Så her ble det skolisser med ledd lys. ☺ her hvor vi bor er det ingen som hadde kommet til å bli mobbet for noe sånt.
 
Aldri sett skolebarn med blindeskrift her nei. Det er for småunger..
 
Aldri sett skolebarn med blindeskrift her nei. Det er for småunger..

Slike kommentarer like ikke jeg, det er slike kommentarer som bidrar til mobbing. Nei blinkesko er ikke for småunger, de er for de barna som liker de. Nå er forresten barn som går på skole små barn, de begynner når de er 5-6 år og en i tredjeklasse er kanskje ikke mer enn 7 år :)
 
Aldri sett skolebarn med blindeskrift her nei. Det er for småunger..
Dette var en litt ufin kommentar syns jeg! Det finnes faktisk maaange voksne sin bruker blinkesko, med led lys... Om man skal kunne med slike kommentarer kan man like gjerne la være å kommentere.
 
Back
Topp