Dere med skikkelig magefølelse for kjønn

Wildberg

Forumet er livet
Hvordan kan dere være så "sikre"? Da mamma gikk med meg visste hun at hun ventet ei jente. Hvordan kan den følelsen være så sterk?

jeg har ingen ide, har bare DEN følelsen om at det blir gutt liksom, selvom ei jente er like velkomment :)

Mamma var helt sikker på at det skulle bli en gutt da hun ventet lillesøsteren min :-) Men det var fordi svangerskapet var helt anderledes enn med meg. Så da tenkte hun at da måtte det jo bli gutt. Men så feil kan man ta :-)

Hadde forøvrig ingen magefølelse selv sist gang, og ingen magefølelse så langt denne gangen. Så jeg aner ikke hvordan det føles å være så sikker på hva man skal få.

Aner ikke. Denne gangen har jeg ikke fått noen følelse enda, men med begge gutta VISSTE jeg at de var gutter :) Drømte om at de fortalte meg det om natta og greier ;)

Jøss. Så herlig. Har skikkelig jentemagefølelse, men tør ikke det høyt. Sikkert fordi dette svangerskapet er så annerledes enn da jeg gikk med gutten

Magefølesen stemte sist, og magefølesen sier gutt denne gangen også ;)
Men det er jommen ikke godt å vite enda, blir spennende. :)

Jeg baserer nok magefølelsen ut fra hvordan svangerskapet føles. Har hatt to svangerskap tidligere (ei jente og en gutt) som var heeelt ulike, og hvis jeg skal gå etter symptomene så blir det uten tvil gutt igjen.

Blir spennende å se om magefølelsen stemmer:)

Sukkerspinnet: da skal jeg ha jente nå. Får se om det stemmer

Er litt vanskelig å si egentlig... Da jeg var gravid med datteren min hadde jeg en sterk følelse på jente så godt som hele svangerskapet. Forrige gang jeg var gravid hadde jeg en sterk følelse på gutt, men da fikk vi aldri bekreftet kjønnet så jeg vet jo ikke om det stemte. Nå sier magefølelsen jente igjen. Svangerskapet er foreløpig utrolig likt slik som mitt første svangerskap var, så det kan jo være det som gjør det... Har allerede kjøpt rosa ullbody i str56 til den lille. hehe. Blir absolutt ikke skuffet hvis det blir gutt for det er jo kjekt med en av hvert kjønn også, og ullbodyen kan jeg jo gi i gave hvis magefølelsen er helt på tur. :happy119 Men jeg kommer nok til å bli ganske overrasket dersom ultralyden viser gutt etterhvert. ;)

Back
Topp