Dere med simo vogn!

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Har dere kjøpt regntrekk til den? Den er jo vanntett å helt fantastisk;) men regntrekk dekker jo litt mere til åpningen da? Så ikke det kommer regn inn!?

De anbefaler regntrekk selv om vognen teknisk sett er regntett. Dvs den tåler en skur, men det vil trekke gjennom hvis den stpr lenge i regnet.
Jeg har kjøpt regntrekk i tillegg, sånn med gjennomsiktig "hette" som beskytter ekstra godt mot det sidelengse været vi har her i Bergen :)
Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

De anbefaler regntrekk selv om vognen teknisk sett er regntett. Dvs den tåler en skur, men det vil trekke gjennom hvis den stpr lenge i regnet.
Jeg har kjøpt regntrekk i tillegg, sånn med gjennomsiktig "hette" som beskytter ekstra godt mot det sidelengse været vi har her i Bergen :)
Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app
Ja for kom plutselig til å tenke at det virker ganske kjekt selv om den er vanntett, for da blir den jo ikke kliss våt samtidig som at jeg ser for meg et regntrekk beskytter åpningen til baby mer fra regnet :) tror jeg må gå for et trekk altså:)

Vi har regntrekk:) brukte det på simovognen vi hadde sist, sparer vognen og dekker litt bedre som du sa:)

Back
Topp