Dere med Simo vogn

Krøsamaia

Gift med forumet
Vi hadde jo Emmaljunga til Elias, men var ikke 100% fornøyd med den så kjøpte Simo til Mathias i år, istedenfor å ha to helt like vogner, så fikk vi prøvd litt..

Men nå er jeg så irritert på hele vognen at jeg får lyst å pelme den i skauen!![>:]

Den er jo så svær at det er såvidt jeg får den inn i bilen![:'(] Hendene mine får ikke tak så jeg får holdt rundt hele, så da slår den seg halvveis opp når jeg tar den inn eller ut..

Tror kansje jeg selger deg og heller bruker Elias sin, har jo en til vogn til han så..

Flere som irriterer seg over det samme eller er det bare jeg som er picky?[8D]

Har hatt null trøbbel med simo,og vi fikk den fint baki bagajsen på en saab 9,3 turbo personbil,såeh hehe[8D]
Måtte bare ta av sitte/liggedelen,og legge de separart i bagasjen [:D]

vi har en eldre simo modell og den er stooor ja.. hehe.. tar hele bagasjen på bilen.. når du skal løfte den opp må du sørge for å få tak i ramma neders og ikke i de stengene til håndtaket, da bretter den seg ikke opp.. sleit noe helt for j""%¤#!"# de første gangene jeg skulle ha den inn i bilen, men nå har jeg fått teken på det og går så lett som bare det.[;)]

men som sagt så kunne den ha vært litt mindre. men til sommeren så blir det sikkert å bare bruke sportsdelen, og da blir den ikke sååå stor[8|]

ORIGINAL: smurfix

vi har en eldre simo modell og den er stooor ja.. hehe.. tar hele bagasjen på bilen.. når du skal løfte den opp må du sørge for å få tak i ramma neders og ikke i de stengene til håndtaket, da bretter den seg ikke opp.. sleit noe helt for j""%¤#!"# de første gangene jeg skulle ha den inn i bilen, men nå har jeg fått teken på det og går så lett som bare det.[;)]

men som sagt så kunne den ha vært litt mindre. men til sommeren så blir det sikkert å bare bruke sportsdelen, og da blir den ikke sååå stor[8|]

Ja, den tar større plass en tvillingvognen og det sier sitt [8D]

hehe.. vi måtte ta av den stanga for å dra over bagasjeromstrekket og div for å få den inn.. men når det var gjort går den akkurat inn.. får plass til litt småposer innimellom og kanskje en bag på toppen, men that's it[8D]
men ellers er jeg storfornøyd med vogna..[;)]

hehe.. vi måtte ta av den stanga for å dra over bagasjeromstrekket og div for å få den inn.. men når det var gjort går den akkurat inn.. får plass til litt småposer innimellom og kanskje en bag på toppen, men that's it[8D]
men ellers er jeg storfornøyd med vogna..[;)]

Ja, og er så typisk at man glemmer den svære vognen når man handler, så her  har det blitt stablet til taket noen ganger, haha [:D]

har ikke hatt noe problemer med det egentlig. fikk den inni en gammel toyota carina 85-modell så:p

meeen jeg syns bagdelen er altfor liten. er jo ikke plass til voksiposen neddi der da [>:]

ORIGINAL: plex

har ikke hatt noe problemer med det egentlig. fikk den inni en gammel toyota carina 85-modell så:p

meeen jeg syns bagdelen er altfor liten. er jo ikke plass til voksiposen neddi der da [>:]

Har du kombi? Vi har Duo, null stress med det i den [:)]

ORIGINAL: Krøsamaia

hva er forskjell på de?? aner faktisk ikke hva jeg har.. kjøpte brukt, men hvis jeg tar ut bagen så er det en sporstdel under[8D]  hehe dårlig forklart[8D]

ja vi har kombi. blir jo helt borte i voksin da. [>:]
da vet jeg ihvertfall at vi kjøper duo til neste gang [:D]

Jeg har en Simbo Kombi 2008mod, og er kjempefornøyd[:D] Har ingen problemer

Den er jo SVÆR da - sa det til deg [8D]
Jeg sliter nå når stasjonsvognen vår ikke virker, får den ikke nedi bagasjerommet på den andre bilen, ihvertfall ikke når bagen er oppå understellet... Må finne ut av det der... [8D]
Ellers er jeg veldig fornøyd!! [:D]

ORIGINAL: May1989

jeg har simo 2010modell kombi og har ikke noe problem med min heller. får fint plass til voksi posen også

jeg er kjempe fornøyd... ja, den tar stor plass i bagasjen (har ford mondeo stasjonsvogn), men syntes ikke den er noe tungvind egentlig..!

hva er forskjell på de?? aner faktisk ikke hva jeg har.. kjøpte brukt, men hvis jeg tar ut bagen så er det en sporstdel under[8D]  hehe dårlig forklart[8D]

Kombien har en mindre bag-del som ligger oppi sportsdelen og duoen har en større bagdel og sportsdel utenom..[;)]

ORIGINAL: En liten morellskatt

Den er jo SVÆR da - sa det til deg [8D]
Jeg sliter nå når stasjonsvognen vår ikke virker, får den ikke nedi bagasjerommet på den andre bilen, ihvertfall ikke når bagen er oppå understellet... Må finne ut av det der... [8D]
Ellers er jeg veldig fornøyd!! [:D]

Hehe, ja, men tenkte det skulle gå greit, men prøvde den jo ikke i bilen da, siden vi fikk den sendt fra Ålesund [8D]
Nei jeg tror nok den ryker ut på Finn.no og så bruker jeg heller den etter Elias, den er super med bagdelen på, så da kan jeg utsette sinne mitt over taket som ikke "virker" noen måneder [:D] Så blir det noen ekstra tusenlapper i syden-kassa..[;)]

Det e rnår jeg leser slikt at jeg blir  (om mulig) bare enda mer glad i City Cross'en vår... [;)] 

Hadde Somi Duo første gangen, og angrer bittert på at jeg ikke kjøpte det denne gangen! De er store.. Men for oss med vinterbaby'r syns jeg det er helt kurrant[:D]

Grunnen til at jeg IKKE kjøpte en slik simo vogn. Jeg har simo reisetrille jeg, liten og sinnsyk lett og ligge sammen[:D]

ORIGINAL: veronica2

ORIGINAL: May1989

jeg har simo 2010modell kombi og har ikke noe problem med min heller. får fint plass til voksi posen også

jeg er kjempe fornøyd... ja, den tar stor plass i bagasjen (har ford mondeo stasjonsvogn), men syntes ikke den er noe tungvind egentlig..!

vi har audi stasjonsvogn 2000modell, og har god plass i bilen til den.

Back
Topp