Dere med Simo duo/kombivogn

Blossom83

Elsker forumet
MAI 2013
Hvilken farge har dere?
Vi har bestemt oss for å gå for Simo denne gangen også, men sliter veldig med fargevalget... Til de to andre barna hadde vi svart kombivogn. Denne gangen går vi for duo vogn, Mannen vil ha brun og beige mens jeg er mer usikker og kunne kanskje tenke meg blå. Dere med blå vogn, hvilken farge valgte dere på understellet?

Har mørkeblå, sølvfarget (aluminium?) understell, kjempefin=)

ja har ikkesimo, men venninna mi harog de har kjøpt brun :) jeg og har brun, men brio :)

Hadde en i en behagelig og fin grønn farge i 2003 med blått understell..hadde brio til minste..

Vi har brun med svart understell :) Kjøpte den til storesøster og skal bruke den igjen nå når lillebror kommer...gleder meg :)

Brun med svart understell, kjempefornøyd! Elsker både vogna og fargen! :hello2

Vi hadde lyseblå vogn med sølvfarget understell til storebror. Lillesøster har rød vogn med svart understell. Jeg liker farger. :D

Hvilken farge har dere?
Vi har bestemt oss for å gå for Simo denne gangen også, men sliter veldig med fargevalget... Til de to andre barna hadde vi svart kombivogn. Denne gangen går vi for duo vogn, Mannen vil ha brun og beige mens jeg er mer usikker og kunne kanskje tenke meg blå. Dere med blå vogn, hvilken farge valgte dere på understellet?

Å, jeg ville hatt begie! Men det er meg da,er lei av fornuftige,varige farger ;)
Hadde jeg plutselig vunnet i lotto skulle jeg kjøpt meg ny vogn :rolleyes:

Svart med svart understell. Hadde kjøpt brun hvis jeg måtte valgt en annen farge. Er litt fan av alt babyutstyr som er nøytralt, og som ikke må vaskes ukentlig :D

Vi har bestilt autum green (vet ikke hvordan det skrives :-P) Den er litt millitærgrønnaktig! :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg har grå bagvogn med svart understell, elsker den fargen.

Back
Topp