Dere med silikon

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Jeg skal opereres i neste uke, da blir innleggene lagt under muskelen.

Vet jo at dette er den slemmeste metoden, så jeg lurte på om noen kan fortelle om erfaringer med denne metoden? [:)] Er det fryktelig vondt etterpå? [8D]

ORIGINAL: vyzzzi

langt ifra så vondt som jeg hadde trodd!
Når jeg satt helt i ro, (så tv, satt på data o.l) så kjente jeg det ikke. (Var jo for det meste sånn jeg satt første 3-4 dagene også)
Var kun når jeg reiste meg opp. værste var på morningsen når man skulle opp av senga, men så ble det bedre etterhvert som man fikk beveget seg litt.

Var jo klart vondt til tider, men på langt nær så vondt som jeg har hørt andre har sagt. Å jeg har ikke noe høy smerteterskel eller noe sånt [:D]

Fikk du lagt under muskelen da? [:)]
Ble operert for et halvt år tid siden, men er ikke fornøyd med resultatet, så innleggene skal bare flyttes [:)]
Men er ganske spent på hvordan det blir å legge dem under muskelen i forhold til over [8D]

Venninna mi har gjort det og ho sa det var noe av det verste hun har gjort i hele sitt liv,hun sa det var verre enn fødselen ,og mente det helt seriøst..
[&:]

ORIGINAL: [Frk.K]

Venninna mi har gjort det og ho sa det var noe av det verste hun har gjort i hele sitt liv,hun sa det var verre enn fødselen ,og mente det helt seriøst..
[&:]

Ooojj... Håper ikke jeg synes det er såå ille...
Forrige gang jeg ble operert var jeg veldig overrasket over at det ikke var vondere [;)]

Back
Topp