Dere med silikon ??

Valentiine91

Forelsket i forumet
Dere med silikon pupper !

jeg har veldig lyst på silikon.. etter svangerskapet har puppene minne blitt hengete : ( 
Sliter veldig med meg selv på grunn av utsene på puppene, blir bokstavlig talt kvalm av å se meg selv i speilet.. Vudert å gå til fast legen å høre, å hope jeg kanskje kan få dekket det.. hvet man må ha en vis heng på puppen for å kunne få det dekket..
Men skader ikke å høre, spøre om det er nokk til å få det dekket : )

Er det noen her inne som har fått det dekket som har lyst til å svare på spørsmålene mine ?? :  )
- Hvor mye heng hadde du ?
- Tokk det lang tid til du fikk time til konsultasjon, å vidre til selve opprasjonen ?
- Hvor mye la du inn ?
- Hvar det vondt etter på / Hvor lenge varte smerten ?
- Hva fikk du av smertestilende, å hjalp det på smerten du hadde ??

Å dere som betalte det selv, hvor mye måtte dere betale for brystforstørelse ??
Er du førnyd med resultatet ?

Vilken klinik var du på, å vilken klink vil du andbefale ??
Håper veldig masse på mange svar emoticon

hei!
Jeg tok silikon i 99, og har aldri angret etterpå. Da dette er et kosmetisk inngrep dekkes det sjelden av andre enn en selv. Man skal ha store psykiske lidelser for å få godkjent dette. Priser varierer veldig, jeg betalte 17800 i 99, priser nå er jeg usikker på. Sjekk nettsider. Hadde lite smerter, enkelte får mer. Lokal bedøvelse og litt beroligende, anbefaler Fornebuklinikken. Der får man oppfølging og god service. :) Det tok ca 1mnd etter konsultasjon før operasjon. Mulig lenger nå. Jeg anbefaler at du ringer de og spør, de er veldig hyggelige! :)

hei!
Jeg tok silikon i 99, og har aldri angret etterpå. Da dette er et kosmetisk inngrep dekkes det sjelden av andre enn en selv. Man skal ha store psykiske lidelser for å få godkjent dette. Priser varierer veldig, jeg betalte 17800 i 99, priser nå er jeg usikker på. Sjekk nettsider. Hadde lite smerter, enkelte får mer. Lokal bedøvelse og litt beroligende, anbefaler Fornebuklinikken. Der får man oppfølging og god service. :) Det tok ca 1mnd etter konsultasjon før operasjon. Mulig lenger nå. Jeg anbefaler at du ringer de og spør, de er veldig hyggelige! :) En lege vil også kune si deg hva som vil bli seenes penest ut på deg, altså hvor mye du legger inn. 

Valentiine91 skrev:

- Hvor mye heng hadde du ? Ganske mye. Kunne henge fast en ny shampooflaske under uten at den falt ned.
- Tokk det lang tid til du fikk time til konsultasjon, å vidre til selve opprasjonen ? Betalte selv, konsultasjon juni, operasjon i oktober.
- Hvor mye la du inn ?300 i hver
- Hvar det vondt etter på / Hvor lenge varte smerten ? Vondt ja, dritvondt, varte i en uke og to
- Hva fikk du av smertestilende, å hjalp det på smerten du hadde ?? Husker ikke... Det hjalp ja.

Å dere som betalte det selv, hvor mye måtte dere betale for brystforstørelse ?? Betalte 30 for silikon og 8 for løft.
Er du førnyd med resultatet ? Fornøyd ja, de er harde og altfor store, men ellers helt ok.

Vilken klinik var du på, å vilken klink vil du andbefale ?? Klinikk Haugesund
Håper veldig masse på mange svar emoticon

Jeg vil anbefale Haugesund Plastikk Kirurgi på det sterkeste! Der er det en av Europas ledende plastikk kirurger som arbeider og utfører alle operasjonene, puppene blir utrolig vakre og naturlige!!

tlf 52708510

http://www.klinikk-haugesund.com/plastikk-kirurgi/

Jeg skal ta om 2 uker!
Var på konsultasjon den 10, og kunne fått operasjon allerede uka etter, men er avhengig av at sambo er hjemme fra jobb i tiden etter operasjonen.. Jeg skal legge inn ganske mye, har pr dags dato veldig stor forskjell på puppene, så det er mye av grunnen til at jeg skal ta silikon. Jeg skal legge inn 150 gram mer i den ene enn i den andre, og det sier jo litt.. Skal ta på Aviva Helse på økern i Oslo. Koster 26500 kr!

Jeg tok på avivahelse i oslo i september og er kjempe fornøyd, kostet bare 24.500 den gang men tror de har gått opp litt.. Jeg la inn 450 i hver, de ble store men ser ikke unaturlig ut Det var kjempe vondt i 2 uker men klarte meg jo, var alene hjemme med Liam som da var 2 mnd gammel bare..

Rebecca85 skrev:
Jeg tok på avivahelse i oslo i september og er kjempe fornøyd, kostet bare 24.500 den gang men tror de har gått opp litt.. Jeg la inn 450 i hver, de ble store men ser ikke unaturlig ut Det var kjempe vondt i 2 uker men klarte meg jo, var alene hjemme med Liam som da var 2 mnd gammel bare..

Har du nettside/ link ??

- Hvor mye heng hadde du ?
Hadde ingenting heng.
- Tokk det lang tid til du fikk time til konsultasjon, å vidre til selve opprasjonen ?
Ettersom jeg måtte reise med fly og greier, hadde jeg konsultasjon samme dag som operasjonen. Bestilte timen et par mnd i forveien.
- Hvor mye la du inn ?
260.
- Hvar det vondt etter på / Hvor lenge varte smerten ?
Jeg fikk aldri vondt, hverken første eller andre gangen (reoperert pga kapseldannelse). Var litt ømt, men ikke mer. Var på "shopping" noen timer etter operasjonen, og gikk tur samme kveld :)
- Hva fikk du av smertestilende, å hjalp det på smerten du hadde ??
Første gang fikk jeg Pinex Forte og Paracet, tok kun Paraceten for å forebygge smerte, ikke fordi jeg trengte den og hadde vondt.
Andre gang fikk jeg Oxynorm og Paracet, brukte Paraceten på samme måte som første gang.

Å dere som betalte det selv, hvor mye måtte dere betale for brystforstørelse ??
Betalte 31.000,-
Er du førnyd med resultatet ?
Er kjempefornøyd :)
Vilken klinik var du på, å vilken klink vil du andbefale ??
Var på Fornebuklinikken, og de vil jeg virkelig anbefale! Veldig hyggelig personale, god service, du blir tatt godt vare på og føler deg trygg, flinke og erfarne kirurger, god oppfølging, etc. :)

Valentiine91 skrev:
Dere med silikon pupper !

- Hvor mye heng hadde du? Ingenting.  
- Tok det lang tid til du fikk time til konsultasjon, å videre til selve operasjonen? 1,5 mnd.
- Hvor mye la du inn? 260 gram i hvert bryst. 
- Var det vondt etter på, og hvor lenge varte smerten? Ja, det var vondt, men ikke verre enn at jeg kun brukte smertestillende på operasjonsdagen. Det var "melkspreng"-smerter. 
- Hva fikk du av smertestilende, og hjalp det på smerten du hadde? Paralgin forte, som jeg tok sammen med ibux. Det hjalp. 
- Dere som betalte det selv, hvor mye måtte dere betale for brystforstørelse ? 29 000 + 500 kr for sportsbh og 500 i medisiner.
- Er du førnyd med resultatet? Storfornøyd! Det ser helt naturlig ut, akkurat som jeg ville. :)

M3rl0t skrev:
Jeg skal ta om 2 uker!
Var på konsultasjon den 10, og kunne fått operasjon allerede uka etter, men er avhengig av at sambo er hjemme fra jobb i tiden etter operasjonen.. Jeg skal legge inn ganske mye, har pr dags dato veldig stor forskjell på puppene, så det er mye av grunnen til at jeg skal ta silikon. Jeg skal legge inn 150 gram mer i den ene enn i den andre, og det sier jo litt.. Skal ta på Aviva Helse på økern i Oslo. Koster 26500 kr!

Siden brystene dine er forskjellige i størrelse har du rett på sykemelding etter inngrep! jeg la inn 200 og 250 så jeg fikk det :) Lykke til, håper du blir fornøyd! :) - det gjør du nok! :)

Jeg lurer også på noe ang. silikon, så jeg spør her....

Hvor mye heng kan man ha for å slippe brystløft i tillegg til silikon???

Har egentlig ikke små pupper, heller motsatt. Men etter svangerskapene er de ganske flate og hengete.... og blir nok verre når jeg er ferdig med å amme denne gangen.

Jeg har snakka med legen min ang det å få dekket operasjon... mine pupper er tomme og flate og størrelseforskjellen er enorm... altså jeg har en hengepupp og en vanlig pupp og ser helt skeiv ut... ble henvist til drammen private sykehus for konsultasjon, men fikk telefon fra de om at man kun kan få dekt REDUKSJON der... jeg kunne jo redusert den største puppen min for å få de i lik størrelse, men jeg hadde fått så små pupper etterpå at jeg hadde endt opp med å ta silikon senere uansett + at jeg ikke har lyst å redusere fordi det er mer sannsynlig at man ikke kan amme etterpå da...

Så jeg venter til jeg har fått et barn til og betaler for operasjonen min selv... om man virkelig sliter med selvbildet og må få noe fikses for å føle seg bra så klarer man å spare opp til den operasjonen 

Back
Topp