Valentiine91
Forelsket i forumet
Dere med silikon pupper !
jeg har veldig lyst på silikon.. etter svangerskapet har puppene minne blitt hengete : (
Sliter veldig med meg selv på grunn av utsene på puppene, blir bokstavlig talt kvalm av å se meg selv i speilet.. Vudert å gå til fast legen å høre, å hope jeg kanskje kan få dekket det.. hvet man må ha en vis heng på puppen for å kunne få det dekket..
Men skader ikke å høre, spøre om det er nokk til å få det dekket : )
Er det noen her inne som har fått det dekket som har lyst til å svare på spørsmålene mine ?? : )
- Hvor mye heng hadde du ?
- Tokk det lang tid til du fikk time til konsultasjon, å vidre til selve opprasjonen ?
- Hvor mye la du inn ?
- Hvar det vondt etter på / Hvor lenge varte smerten ?
- Hva fikk du av smertestilende, å hjalp det på smerten du hadde ??
Å dere som betalte det selv, hvor mye måtte dere betale for brystforstørelse ??
Er du førnyd med resultatet ?
Vilken klinik var du på, å vilken klink vil du andbefale ??
Håper veldig masse på mange svar
jeg har veldig lyst på silikon.. etter svangerskapet har puppene minne blitt hengete : (
Sliter veldig med meg selv på grunn av utsene på puppene, blir bokstavlig talt kvalm av å se meg selv i speilet.. Vudert å gå til fast legen å høre, å hope jeg kanskje kan få dekket det.. hvet man må ha en vis heng på puppen for å kunne få det dekket..
Men skader ikke å høre, spøre om det er nokk til å få det dekket : )
Er det noen her inne som har fått det dekket som har lyst til å svare på spørsmålene mine ?? : )
- Hvor mye heng hadde du ?
- Tokk det lang tid til du fikk time til konsultasjon, å vidre til selve opprasjonen ?
- Hvor mye la du inn ?
- Hvar det vondt etter på / Hvor lenge varte smerten ?
- Hva fikk du av smertestilende, å hjalp det på smerten du hadde ??
Å dere som betalte det selv, hvor mye måtte dere betale for brystforstørelse ??
Er du førnyd med resultatet ?
Vilken klinik var du på, å vilken klink vil du andbefale ??
Håper veldig masse på mange svar