dere med samsung galaxy

Jeg har akkurat samme tlf, og operatør. Jeg "drar" bare ned den øverste linjen på startskjermen, og trykker på det ikonet med pil opp/pil ned. Dette aktiverer mobildata, noe som MÅ være på for å laste ned mms. Hvis dette ikke virker, er det gjerne mms det er noe galt med, eller tlf din. Håper du ble litt klokere ;) Er IKKE nødvendig å laste ned mms oppsett.

ja det går ann, må finne ut av det.... men lure på om det er noe med telefonen, for jeg får sendt
 
Kan ikke man gå inn på mine sider inne hos telenor og laste ned der og da? Mener mamma har måtte gjort det noen ganger ;)
 
Jeg har akkurat samme tlf, og operatør. Jeg "drar" bare ned den øverste linjen på startskjermen, og trykker på det ikonet med pil opp/pil ned. Dette aktiverer mobildata, noe som MÅ være på for å laste ned mms. Hvis dette ikke virker, er det gjerne mms det er noe galt med, eller tlf din. Håper du ble litt klokere ;) Er IKKE nødvendig å laste ned mms oppsett.

det er akkurat slik jeg har gjort, og trykket på last ned på den meldingen, men det funker ikke :(
 
å neida, har hatt masse skikkelige før :p bare ikke så fancy :p
Neida, er dette som er skikkelig mobil ;)
Men mobil, data, mpe spiller, tv og ja nesten alt du kan ønske deg :p
 
hmmmm etter å ha startet telefonen på nytt får je opp ett varsel om at SD-kortet er tomt eller har ett filsystem so.... oxo ser je ikke mere og trykker je på den får je opp advarsel om at alt går tapt om je formaterer det....

HJELP.......
 
hmmmm etter å ha startet telefonen på nytt får je opp ett varsel om at SD-kortet er tomt eller har ett filsystem so.... oxo ser je ikke mere og trykker je på den får je opp advarsel om at alt går tapt om je formaterer det....

HJELP.......
elkjøp eller expert!
Kan det ha blitt sendt med virus i den mms'en?
 
er søren meg ikke sikker je....... :( oxo lurer je fælt på hva som pleier å være på det sd kortet :p
Hehe, du har ikke blitt helt vant til mobilen enda ;)
Er utrolig hva man kan lære ved et lite google søk ;)
 
Hvor lenge har du hatt mobilen? Har du oppdatert programvaren på den noen gang. Mange mobiler kommer ikke med nyeste programvare ettersom det gjerne kommer ny etter den er kommet fra fabrikken. Dette er ofte en grunn til at MMS ikke fungerer. Og om det er ett gammelt sd kort du har? Det kan jo tenkes at det da er fullt?
 
Hvor lenge har du hatt mobilen? Har du oppdatert programvaren på den noen gang. Mange mobiler kommer ikke med nyeste programvare ettersom det gjerne kommer ny etter den er kommet fra fabrikken. Dette er ofte en grunn til at MMS ikke fungerer. Og om det er ett gammelt sd kort du har? Det kan jo tenkes at det da er fullt?

jeg har kjøpt den brukt av en kompis som driver med telefoner, så den er ca 6 mnd, og je har hatt den i 1 mnd, men je har installert alle oppdateringer den har bedt om :p
 
Okei, men da er det litt rArt. Prøv å skrive inn MMS innstillingene manuelt da. Det skal stå fremgangsmåte for det på Telenor sine sider. Hvis ikke så ringer du Telenor eller går innom noen å ber om hjelp. Jeg har jobbet med mobiler i 7 år, men etter ett halvt år med noe annet og når jeg ikke står med mobilen i hånda så er det litt vanskelig å hjelpe :) håper det ordner seg!
 
Back
Topp