Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge tok det evt før du ble vant til den? Elsker også samsung, så ikke aktuelt å prøve noen andre merker.Elsker min. Hatt den i 6 mnd. Kanten tenker jeg ikke over en gang. God plass, fantastiske bilder både inne og ute. Nei. Alt med den er elsk altsåSamsung sucker jeg
![]()
Har han hatt den lenge? Redd jeg skal bli teknosinna.Jeg har ingen erfaring selv, men samboer har den telefonen. Han sier det er litt klønete med den kanten, og skulle helst sett at han hadde vanlig s7 bare med samme størrelse på skjermen som edge. Ellers er han utrolig fornøyd med telefonen, sier det er den beste han har hatt, og han får ny telefon via jobb ihvertfall to ganger i året, så han har prøvd det meste. Jeg vurderer å kjøpe s7 fordi den er mindre, syns edge blir litt for stor
Tok ikke tid i det hele tatt. Strmessig er den jo stor da. Men jeg gikk fra note 3 som også var stor til denne. Og jeg har mobilen i deksel som hører til. Kantene er ikke skjulte da, men jeg legger ærlig talt ikke merke til de runde kanteneHvor lenge tok det evt før du ble vant til den? Elsker også samsung, så ikke aktuelt å prøve noen andre merker.![]()
Ok, høres bra ut! Håper jeg evt er like heldig.Tok ikke tid i det hele tatt. Strmessig er den jo stor da. Men jeg gikk fra note 3 som også var stor til denne. Og jeg har mobilen i deksel som hører til. Kantene er ikke skjulte da, men jeg legger ærlig talt ikke merke til de runde kantene![]()
Da har du vært uheldig. Min har falt mange ganger i bakken og har enda ingen skraper eller kakk. Tenker at det har til tider med hvordan den faller også daJeg hadde den, og det er en veldig pen tlf. En skikkelig god skjerm. Ligger fint i hånden.
Eneste er at jeg ikke likte de edge funksjonene de var i veien og det å trykke på "a" med en hånd kunne være vasnkelig fordi den traff akkurat i edgen så ikke alltid den fungerte da.
Og - den knuser utrolig lett. Et lite kakk i bakken og knuuuuus den måtte kondemneres rett og slett.
Nå har jeg vanlig S7 og den har gått i bakken etpar ganger uten å bli ødelagt.
Han har hatt den siden i juni, om jeg ikke husker helt feil. Han klager ikke mye over det altså, det er bare en liten bagatell i forhold til hvor bra han syns telefonen er. Han syns bare det er irriterende at han av og til kommer borti kanten på skjermen når han ikke mente å gjøre detHar han hatt den lenge? Redd jeg skal bli teknosinna.![]()
Den artikkelen omhandler note, ikke galaxy.Er det ikke den som har fått så mye kritikk for å ha tatt fyr hos flere som har den? Mener samsung sliter litt om dagen med salget pga det.
http://www.tv2.no/a/8593046/