dere med samsung galaxy s2

Dollface

Forumet er livet
VIP
Går det an å skru av den irriterende "what would you like to do"funksjonen som alltid kommer når jeg trykker skeivt på midtknappen?

Bouncing buttplug skrev:
Tror ikke det

er så gøy når man sitter på feks venterommet og telefonen prater i vei...

Dollface skrev:

Bouncing buttplug skrev:
Tror ikke det

What would you like to do? :P

Tanketrollet skrev:

Dollface skrev:

Bouncing buttplug skrev:
Tror ikke det

"Ikke en jævla dritt... hysj på deg, dumme telefon"

Dollface skrev:

Tanketrollet skrev:

Dollface skrev:

Bouncing buttplug skrev:
Tror ikke det

"Ikke en jævla dritt... hysj på deg, dumme telefon"

Når telefonen er på lydløs så maser den ikke, men det kan den jo ikke være hele tiden..

hmm, den funksjon har ikke jeg..  Aldri vært borti at tlf min prater..

2x 24November skrev:
hmm, den funksjon har ikke jeg..  Aldri vært borti at tlf min prater..

da er du bare heldig.. når man trykker på en spesiell måte på den knappen nede på midten så får du opp en sånn "talking menu"drittgreie... og dama snakker til deg... "what would you like to do..." "drit og dra.." "sorry, I didn't catch that" "Klapp igjen.." "please try again"..........

Den er rå plagsom.. Spes når jeg f.eks er oppe på natta og jeg kommer borti knappen. Skvetter som faen når hu plutselig begynner å prate.

Har aldri opplevd det med min telefon heller..heldigvis..har ei venninde med samme telefon, den skravler ivei :p

Men prøv å send mail til noen som selger slike telefoner..det må jo nesten gå ant og fjerne den stemmen, kan ikke tro noe annet..

Jeg trykker og skjevt på alt av knapper, pluss at ungene stjeler den innimellom å trykker ivei, så tror bare ikke det er aktivert på min telefon..

suttelutt skrev:
Har aldri opplevd det med min telefon heller..heldigvis..har ei venninde med samme telefon, den skravler ivei :p

Men prøv å send mail til noen som selger slike telefoner..det må jo nesten gå ant og fjerne den stemmen, kan ikke tro noe annet..

Jeg trykker og skjevt på alt av knapper, pluss at ungene stjeler den innimellom å trykker ivei, så tror bare ikke det er aktivert på min telefon..

Jeg kan bare gå innom en plass og se.. evt lese bruksanvisningen......... :P

Mannen har den, og aldri hørt noe stemmer fra den. Ikke kan jeg huske at han har sagt noe om det heller.

Back
Topp