Dere med rier i beina/ låra..

lone2

Elsker forumet
Greier dere å forklare den følelsen litt nærmere??
 
rier i beina???sorry mac...
men rier går da fra magen og ned,
ikke bare i beina?[8|]
 
Vet ikke om jeg har rier i beina... for jeg har jo ikke rier... Men jeg har mens-smerter i beina, og når jeg hadde ei natt med 4-5 "maserier" eller hva det nå enn var, så var det også merkbart i beina. Så jeg kan jo forsøke beksrive det i alle fall..
 
Men det er ikke så lett, særlig siden jeg aldri egentlig har hatt rier i mitt liv... Men altså, det er rett og slett vondt i låra mine, ned til kneet. Som om jeg har vonde/ømme muskler på fremsida av låret. Og vondt i kneet, men det stopper i kneet.
 
ORIGINAL: Summetone

rier i beina???sorry mac...
men rier går da fra magen og ned,
ikke bare i beina?[8|]

 
Nix, er vist noen som bare har det i låra!!
 
Noen har dem i ryggen, noen i magen og noen i beina, og alle mulige kombinasjoner av dette. Så ja, noen har bare i beina.
 
Mine menssmerter (og "maserier") sitter lavt i magen, og i låra, stort sett fra hoftene og nedover i hovedsak... Men hvor de reele riene kommer til å havne etterhvert får tiden vise...
 
ORIGINAL: solstråler

jeg hadde IKKE rier i magen sist...
kun i bena og litt i rompa
det er skikkelig vondt ekkelt..man tripper som en gal hehe..men det er så vært det..
man kan ha rier flere steder på en gang eller kun ett sted..veldig forskjellig det der

 
Greier du å forklare hvordan det føltes ut??
 
Visste ikke helt hva jeg skulle gjøre med beina - hadde mest lyst å få dem amputert siden det gjorde så himla vondt. Uansett hvordan jeg hadde de; høyt, lavt, i kryss, strake eller hva nå enn, så var det en intens følelse av at de ble dratt fra resten av kroppen akkuratt i hofteleddet, og nedover mot knærne og leggene kjentes det ut som KRAFTIG krampe som var umulig å få vekk... [&:]
 
Vet ikke hvordan jeg egentlig skal beskrive det - men tror dette var den beste måten å forklare hvordan jeg selv opplevde det i alle fall, ut fra det jeg husker nå snart 3 år etterpå... [8|]
 
Jeg hadde rier, kun i lårene, under min fødsel i 2015. Føltes ut som om lårene brant, skikkelig intens melkesyre x 1000 husker jeg at jeg tenkte
 
Back
Topp