Dere med rødt hår..

ja eg synst d bli fint på dei som ha rødt hår.. dei pleie kle d bedre en brundt...:D

Ingen av de med rødt hår som jeg har sett bleke håre kledte det noe. Det ble blondt ja, men det passet bare ikke. De var av den typen som hadde litt rosa hudfarge da, ikke bare blek, og det blonde håret fremhevet det rosa.

Syntes rødt hår er pent jeg. [:)]

Jeg har rød-brunt hår, har hatt både helt lyst og helt mørkt hår.
Synes selv jeg passer mørkt hår bedre enn min egen hårfarge - og lyst hår blir jeg bare bleik i.[&:]

Har ikke bilde av meg med heeelt lyst hår på denne pc`en men noe nært opp mot:

Mørkt

ORIGINAL: MammaOkt

Synes selv jeg passer mørkt hår bedre enn min egen hårfarge - og lyst hår blir jeg bare bleik i.[&:]

Du kledte godt den farga øverst da. Er det din naturlige farge på bildet? Den var kjempefin. Men du har veldig pen nyanse i huden syntes jeg, kunne godt ha den mørke også.

ORIGINAL: toneany

ORIGINAL: MammaOkt

Du kledte godt den farga øverst da. Er det din naturlige farge på bildet? Den var kjempefin. Men du har veldig pen nyanse i huden syntes jeg, kunne godt ha den mørke også.

Tusen takk![:)]

Den fargen på det øverste bildet er lysere enn min naturlige farge.
Jeg ble født med svart hår, så ble det mørk-mørk kobberfarget, og så lysnet det bare mer og mer jo eldre jeg ble. Så jeg er litt rar sånn sett hehe. Men den hårfargen jeg har naturlig (nå som voksen) er noe a la dette (har ikke farget håret i graviditeten, så de innerste 5-6 cm er min egen farge, resten er stripet og farget oppå): Og jaaa jeg er høygravid og sliiiten[X(][8D]

ORIGINAL: Sanka

Sorry. Men MammaOkt: Nydelig bilde av deg

Søstera mi har rødt hår, hu bleika det, det passa hu ikke. Nå har hu brunt. Hu passer det da, men rødfargen hennes er ganske sterk, så den lyser veldig godt gjennom. Hu passer det røde håret supergodt, men hu liker ikke det selv da. Så da blir det å farge det ofte for hu hvertfall.

Naaw tusen takk snuppa!

Ja mange bør holde seg til sin originale hårfarge, men ofte er en blitt så innprentet med at den og den fargen er stygg og innbiller seg derfro selv at en er stygg med den fargen. Trist![&o]

Jeg har rødt hår, og helt lyse øyenbryn og øyevipper. Har prøvd å gjøre håret mørkere. Det funker til en viss grad, men må være forsiktig så det ikke blir for mørkt. Har også prøvd å bleke, men har hatt et par uhell med det (har blitt nesten orange).

Satt med bleiking i når jeg skreiv denne tråden. Og resultatet... blond med et snev av oransje.. hmm.. litt usikker der da.. får se når det tørker. Men jeg er heldigvis ikke av de blekeste rødhårete da[8D]

Eg har bleika d en gang, ALDRI meir[&o] Greit nok d va ikkje fint på meg, MEN eg hadde brannsår leeeenge.. Såre i hode bunnen væska seg i mange veke etterpå, va helt jævlig[:o]

Dei fleste med rødt hår er jo ofte bleik i huda, ser jo ut som et spøkelse med bleika hår[:-][:D][8D]

har ei venninne med rødt hår.
ho kledde det ikke bleket, men kjempe fin med forskjellige brune nyanser i det.

Hoho,inspirert eller?[:D]
Jeg har en venninne med lyst rødt hår,men ikke fregner eller hvite øyenbryn. Hun kler det kjempegodt,aldri farget det

Ja, det har jeg prøvd...og...ALDRI igjen![;)] Jeg kler så langt ikke å ha lysere farge enn toppen 5'r i skalaen. 

så pen søstra di er bdancer!

Hun kler veldig godt kald blondfarge synes jeg[:)]

her er jeg brunette:

Her er jeg blond:

Har ikke noe før bilde,men er halvt irsk og har strawberryblonde hårfarge om du skjønner[8D]

Jeg har gjort det mange ganger, og har funket bra her, men man må ta en STERK bleking for at det skal gå, viss ikke får du ikke noe resultat da rødt hår ikke tar til seg bleking bra. det beste er jo å dra til frisør[:)]

Back
Topp